Постачальник електроенергії закликає допомогти літнім людям вирішити комунальні питання онлайн

Постачальник електроенергії закликає допомогти літнім людям вирішити комунальні питання онлайн
Онлайн-сервіси допомагають зберігати час, а у нинішніх умовах – спокій та здоров’я, - пресслужба

Поясніть старшим людям, які живуть поруч, що здійснювати платежі можна онлайн - для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту

Постачальник електроенергії Yasno  радить досвідченим онлайн-користувачам поділитися з літніми людьми порадами, як сплачувати за світло й передавати показання лічильника дистанційно, уникаючи натовпу у банківському чи поштовому відділеннях. Про це йдеться в пресрелізі компанії.

Зокрема, в компанії закликають:

  • Поділитися з рідними та знайомими старшого віку номерами телефонів контакт-центрів постачальників комунальних послуг. Телефони контакт-центру: (044/067/066) 277-18-18. Фахівці проконсультують з питань нарахувань та розрахунків, підкажуть суму до сплати, приймуть показання лічильника тощо.
  • Запропонувати літнім родичам допомогу зі здійсненнями платежів за світло, опалення, газ, воду. Розраховуватися за комунальні послуги слід щомісяця до 20 числа. Багато людей старшого віку хвилюються, що не встигнуть зробити це вчасно й втратять право на пільгу чи субсидію.
  • Пояснити, що здійснювати платежі можна онлайн - для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту.
  • Приєднати до свого акаунту в «Особистому кабінеті» один або декілька додаткових особових рахунків - це дозволить вирішувати питання, пов’язані з постачанням електроенергії, не лише за себе, а й за своїх близьких.
  • Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, якими ви не користуєтесь, можливо вони стануть у нагоді вашим батькам, літнім одиноким сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн, робити інтернет-замовлення.

«Онлайн-сервіси допомагають зберігати час, а у нинішніх умовах – спокій та здоров’я. Ми закликаємо своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні канали зв’язку. Сервіси YASNO зручні та прості в користуванні. І хоча, зараз наші енергоофіси припинили очне обслуговування, ми робимо усе для якісного дистанційного обслуговування. Ми збільшили кількість електронних адрес і контактних телефонів для зручності клієнтів. Вони опубліковані на сайті yasno.com.ua», - говорить директор Yasno в Києві Віктор Мельников.

Нагадаємо, уряд заборонив вимикати світло за несплату під час карантину.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: