Стюардеса розповіла, як визначити чистоту пледів і подушок на борту літака
Якщо пасажир отримає комплект у спеціальній упаковці з биркою, це може свідчити про чистоту аксесуарів для відпочинку, - Сара Кіглі
Більшість авіакомпаній під час перельоту видають пасажирам пледи і подушки багаторазового використання без попереднього очищення. Про це розповіла стюардеса, засновниця блогу про авіацію TheFlyingPinto Сара Кіглі (Sara Keagle), пише Express.
За словами бортпровідниці, проте якщо пасажир отримає комплект у спеціальній упаковці з биркою, це може свідчити про чистоту аксесуарів для відпочинку.
«Найчастіше пледи та подушки відправляють в прання раз на добу», - написала Сара.
Ще одна бортпровідниця, Джаміла Хардвік (Jamila Hardwick), запевнила, що багато перевізників очищають лише наволочки або чохли і не вдаються до обробки самих подушок.
На думку туристичних експертів, мандрівникам варто заздалегідь подбати про комфорт під час поїздки і взяти з собою в літак власний комплект для сну. «Таким чином можна уникнути ризику розповсюдження бактерій і мікробів, небезпечних для здоров'я», - радять турагенти.
Як повідомлялося, 13 травня невідома стюардеса, яка працювала у п'яти авіакомпаніях, розповіла про небезпеку їжі, що подається в літаках. За її словами, будь-які харчі, що розносяться персоналом на борту лайнера - шкідливі. Так, багато страв можуть виявитися несвіжими, оскільки найчастіше їх готують за добу до вильоту. Як уточнила дівчина, фрукти ріжуть за кілька годин до рейсу й іноді вони виглядають не зовсім добре.
Нагадаємо, авіакомпанія Ryanair ввела заборону на чергу в туалети під час польоту.
Коментарі — 0