Про відключення гарячої води кияни можуть дізнатися з Telegram-каналу

Про відключення гарячої води кияни можуть дізнатися з Telegram-каналу

Київтеплоенерго впровадило низку дистанційних та онлайн-сервісів для клієнтів

Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» створило Telegram-канал для інформування киян щодо найбільш актуальних питань: термінів виконання гідравлічних випробувань тепломереж, модернізації енергетичного комплексу столиці, обліку та оплати послуг, вакансій компанії тощо.

Після введення протиепідемічних обмежень «Київтеплоенерго» спільно з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» впровадило низку дистанційних та онлайн-сервісів для клієнтів, за допомогою яких кияни, не виходячи з дому, швидко й безпечно можуть вирішити практично усі питання, пов’язані з нарахуваннями за тепло та гарячу воду, обліком послуг тощо.

З початку карантину цими дистанційними сервісами скористались більше 10 тис. киян. За даними «Центру комунального сервісу», понад 50 тис. киян за цей час отримали онлайн-консультації у Facebook та Skype. Це сприяло збільшенню питомої ваги онлайн-оплат у період карантину в столиці. Рівень онлайн-розрахунків зріс майже на 15%. Кількість транзакцій за послуги теплопостачання вперше сягнула майже 1 млн. Своєчасна та повна оплата спожитих послуг є запорукою стабільного забезпечення міста теплом та електроенергією, адже в тарифах «Київтеплоенерго» майже 80% – газова складова.

Детальна інформація, як дистанційно вирішити питання, що стосуються приладів обліку тепла доступна за посиланням.

Не виходячи з дому отримати консультацію фахівця КП «Центр комунального сервісу» в Facebook та Skype можна:

Як повідомлялося, з вівторка, 12 травня, у Києві розпочалося проведення гідравлічних випробувань тепломереж, що призведе до відсутності гарячої води у домівках киян.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: