Директор Google Україна не радить користувачам, які мають проблеми з Gmail, звертатись до київського офісу
«Якщо хтось думає, що ми у Києві можемо вирішити всі проблеми Google, то у цих людей хибне відчуття реальності»
«Окрім того, завжди будуть люди, оскільки ми є великою публічною компанією, які нас критикуватимуть і будуть не дуже раді тому, що ми такі є», - додав Шоломко.
На зауваження, що, можливо, це пов’язано із закритістю компанії, директор Google Україна сказав: «Український ринок дуже великий, він дуже швидко зростає і він дуже важливий з точки зору всіх індикаторів, особливо щодо потенціалу. Цей ринок є найбільшим серед країн Cхідної Європи і одним з найбільших серед усіх країн Європи взагалі. Якщо я витрачатиму час і пояснюватиму, що я роблю, у мене взагалі не буде часу виконувати свою роботу. Тому думаю, що ми все робимо правильно. Якщо хтось думає, що ми у Києві можемо вирішити всі проблеми Google, то у цих людей хибне відчуття реальності».
Шоломко повідомив, що до компанії дуже багато людей звертається з питаннями, на які вона фізично не може дати відповідь. «Ви навіть не уявляєте наскільки багато цих людей. Найкращий спосіб щось отримати від Google щодо якогось продукту – це звертатися за інтернетом безпосередньо до цього продукту. Якщо людина приходить до київського офісу і намагається вирішити проблему з Gmail, то це, вибачте, нонсенс. А таких людей багато. Зі свого боку ми намагаємося зробити так, щоб людина сама займалася вирішенням своєї проблеми без залучення нас фізично, бо це не наша робота. Google влаштований таким чином, що кожен продукт має свою службу підтримки», - сказав Директор компанії Google Україна.
Коментарі — 0