Нацрада анулювала ліцензію телеканалу Шустера

  •  glavcom.ua
  • Розсилка
Савік Шустер - Нацрада анулювала ліцензію телеканалу Шустера
Савік Шустер

Телеканал припинив мовлення 1 березня

У четвер, 20 квітня, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію телеканалу 3S.tv (ТОВ «Телерадіокомпанія «Всесвітня інформаційна служба») за заявою самого телеканалу, який припинив мовлення 1 березня.

ТОВ «ТРК «Всесвітня інформаційна служба» отримало ліцензію на супутникове мовлення в грудні 2014 року під запуск супутникового телеканалу Pravda Russian World Channel. Власником телекомпанії був голова «Савік Шустер студії» Павло Єлізаров. Він оголошував, що заплановані інвестиції в телеканал складуть 14,6 млн грн, а строк окупності проекту – 6 років. Контент для каналу мала виробляти «Савік Шустер студія», нагадує «Детектор медіа».

У червні 2015 року партнером Павла Єлізарова із часткою 50% телекомпанії став телеведучий Савік Шустер, громадянин Канади. Тоді ж ТОВ «ТРК «Всесвітня інформаційна служба» переоформила свою ліцензію в Нацраді, змінивши назву запланованого до старту каналу Pravda Russian World Channel на 3S.tv.

4 вересня 2015 року телеканал 3S.tv розпочав супутникове мовлення. Основою контенту каналу було ток-шоу «Шустер live» виробництва «Савік Шустер студії» і повтори старих випусків цього ток-шоу.

Нагадаємо, в грудні 2016 року повідомлялося, що телеканал Шустера з 1 січня припиняє свою діяльність.

Раніше Печерський районний суд Києва в закритому судовому засіданні ухвалив обшукати житло і студію ведучого ток-шоу «Шустер LIVE» Савіка Шустера.

Як повідомлялося, в квітні 2016 року Київський міський центр зайнятості анулював Шустеру право на роботу в Україні на посаді генерального директора ТОВ «СавікШустерСтудія» – телевізійного продакшну, який виробляв суспільно-політичне шоу «Шустер LIVE». Рішення було прийнято на підставі нібито недостовірної довідки про несудимість.

Національна спілка журналістів України та Незалежна медіа-профспілка оприлюднили заяву, в якій назвали дії влади неправомірними і кваліфікували їх як прояви правової цензури.

12 липня 2016 року Київський апеляційний адміністративний суд підтвердив рішення суду першої інстанції про незаконність анулювання Київським міським центром зайнятості дозволу на працевлаштування Шустера.


Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Натисніть «Подобається», щоб читати
Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies

Нацрада анулювала ліцензію телеканалу Шустера