Навколо Києва хочуть побудувати автобан за $2 млрд
glavcom.ua
Протяжність дороги складатиме 193 км, а до проекту можуть підключитися інвестори з Франції та Китаю
Влада Київської області планує побудувати навколо столиці велику кільцеву автомобільну дорогу (ВКАД) протяжністю 193 кілометри. У Київській облдержадміністрації заявили, що до проекту можуть підключитися інвестори з Франції та Китаю.
«Одним з найбільших стратегічних проектів для Київської області на цей рік є ВКАД навколо Києва. Я думаю, до кінця липня КОДА буде мати можливість особисто представити цей проект для інвесторів», – повідомив голова Київської облдержадміністрації Максим Мельничук на зустрічі з Американсько-українською діловою радою в Києві у четвер, 21 липня.
За його словами, на будівництво дороги необхідно 2 млрд доларів. «У нас зараз йдуть обговорення з деякими країнами, наприклад, з Францією, Китаєм. Вони готові приєднатися до цього проекту», – додав Мельничук, зазначивши, що дорога, швидше за все, залишиться в держвласності, а інвесторам згодом запропонують розвивати придорожню інфраструктуру.
«В такому випадку така дорога не буде працювати на основі необхідної оплати для кожного водія. Тоді ми зможемо говорити про цей проект як про соціальний, але з великими інвестиційними і бізнес-можливостями», – сказав Мельничук.
Джерело: Інтерфакс-Україна
«Одним з найбільших стратегічних проектів для Київської області на цей рік є ВКАД навколо Києва. Я думаю, до кінця липня КОДА буде мати можливість особисто представити цей проект для інвесторів», – повідомив голова Київської облдержадміністрації Максим Мельничук на зустрічі з Американсько-українською діловою радою в Києві у четвер, 21 липня.
За його словами, на будівництво дороги необхідно 2 млрд доларів. «У нас зараз йдуть обговорення з деякими країнами, наприклад, з Францією, Китаєм. Вони готові приєднатися до цього проекту», – додав Мельничук, зазначивши, що дорога, швидше за все, залишиться в держвласності, а інвесторам згодом запропонують розвивати придорожню інфраструктуру.
«В такому випадку така дорога не буде працювати на основі необхідної оплати для кожного водія. Тоді ми зможемо говорити про цей проект як про соціальний, але з великими інвестиційними і бізнес-можливостями», – сказав Мельничук.
Джерело: Інтерфакс-Україна
Коментарі — 0