Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Українці отримали «Каннського лева» за брендинг «Євробачення-2017»

    • Розсилка
    Українці отримали «Каннського лева» за брендинг «Євробачення-2017»

    Українські агентства отримали бронзову статуетку Міжнародного фестивалю реклами «Каннські леви»

    Українські агентства Banda.agency та Republique отримали бронзову статуетку Міжнародного фестивалю реклами «Каннські леви» у категорії Design за брендинг пісенного конкурсу «Євробачення-2017».

    Про це повідомив засновник Banda.agency Павло Вржещ у коментарі «The Village Україна».

    «Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років «Євробачення» в конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду, – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати», – сказав Вржещ.

    Гаслом «Євробачення-2017», яке відбувалося в Києві, був заклик «Celebrate Diversity» («Святкуй різноманіття»). За словами Banda.agency, воно про «об’єднання Європи і країн поза її межами».

    «Ми почали пошуки символу, щоб одночасно був автентичним для Української культури та передавав місію конкурсу, про яку йдеться у слогані. Таким чином, за основу візуального образу «Євробачення-2017» ми взяли традиційне українське намисто, елементи якого символізують учасників конкурсу. Намистина за намистиною, країни, що беруть участь у «Євробаченні», разом створюють дивовижне свято музики», – пояснювали автори бренду.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ