Dior створив для ведучої музичного фестивалю в Сан-Ремо чотири гучних образи
Фешн-заяви адресовані жінкам та відображають рамки, в які їх загнано
Цими днями в Італії проходить музичний фестиваль «Сан-Ремо». Цього року увага прикута не лише до його учасників, а й до його ведучої – блогерки, моделі та дизайнерки К'яри Ферраньї. До відкриття фестивалю вона підготувала феміністський маніфест, а ще зашифрувала своє соціальне послання у сукнях, в яких з'явилася на фестивалі. Модний дім Dior відтворив чотири гучних образи. Фешн-заяви адресовані жінкам та відображають рамки, в які загнано прекрасну половину.
Біла сукня (з вишитими чорними перлами фразами ненависті із соцмереж К'яри) символізує безпідставну боротьбу жінок з хейтом і нагадує: все навколо лише шум, важливі коментарі тільки тих, хто нас любить.
Вбрання із написом Pensati Libera («говори вільно») закликає жінок не виконувати нав'язаних суспільством ролей.
Сукня-імітація оголеного тіла, натхненна картиною Лукаса Кранаха «Єва», має натомість звертати увагу на проблему об'єктивації жіночого тіла. Ця ілюзія наготи є нагадуванням про те, що бажання жінки виглядати сексуально не повинне провокувати насильство з боку чоловіків.
Звільнення нових поколінь від гендерних стереотипів, в яких жінки часто відчувають себе в пастці. Це ідея, яку відобразили в сукні, що складається з вишитого стразами трикотажного комбінезона, закріпленого в спідниці з фатину. Ця сукня символізує надію порушити умовності, нав’язані суспільством.
К'яра Ферраньї – італійський модний блогер, модель і дизайнер, вона співпрацює з модними та косметичними брендами за допомогою свого блогу «The Blonde Salad».
У 2017 році Ферраньї посіла перше місце у списку Forbes «Top Fashion Influencers».
Коментарі — 0