Антимонопольний комітет рекомендував Укрзалізниці утриматись від введення нових правил вантажоперевезень

Антимонопольний комітет рекомендував Укрзалізниці утриматись від введення нових правил вантажоперевезень
АМКУ порекомендував Укрзалізниці напрацювати нову редакцію Договору про вантажні перевезення 

Окремі умови запропонованого Укрзалізницею нового Договору на послуги можуть призвести до ущемлення інтересів замовників послуг, - АМКУ

Антимонопольний комітет рекомендував Укрзалізниці утриматись від запровадження нових правил вантажоперевезень з 1 квітня, оскільки окремі умови запропонованого Укрзалізницею нового Договору на послуги можуть призвести до ущемлення інтересів замовників послуг. Про це повідомляється на веб-порталі АМКУ. 

«Проаналізувавши проект Договору, Комітет з’ясував, що окремі умови цього Договору можуть призвести до ущемлення інтересів замовників послуг. Беручи до уваги той факт, що АТ «Укрзалізниця» є суб’єктом господарювання, що займає монопольне становище на ринку перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України, споживачі змушені будуть навіть у разі незгоди з запропонованими умовами перевезення, укладати договори через відсутність альтернативи», - зазначається в повідомленні.

В АМКУ також зазначили, що такі дії не були б можливими за умов існування значної конкуренції на ринку, а отже, містять ознаки порушення у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку перевезення вантажів залізничним транспортом.

У зв’язку з цим Комітет надав Укрзалізниці обов’язкові для розгляду рекомендації  утриматись від впровадження нового Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом та продовжити строк дії чинного Договору до моменту напрацювання його нової редакції з урахуванням зауважень та пропозицій з боку операторів ринку вантажних перевезень.

Раніше президент об'єднання «Укрметалургпром» Олександр Калєнков заявив, що введення з 1 квітня нових правил вантажоперевезень від Укрзалізниці призведе до збільшення витрат для підприємств гірничо-металургійного комплексу на сотні мільйонів гривень.

В той же час експерший заступник Міністра промислової політики України Сергій Грищенко наголосив, що від стабільної роботи Укрзалізниці залежить вся економіка країни, і в умовах кризи не можна піднімати тарифи на вантажоперевезення, оскільки це вдарить по базовим галузям.

Нагадаємо, згідно з даними Держстату у січні 2020 року промислове виробництво знизилося на 5,1% в порівнянні з січнем 2019 року і скоротилося на 8,4% в порівнянні з груднем 2019 року. Спад промвиробництва у лютому 2020 року в річному вимірі (до лютого 2019 року) з урахуванням коригування на ефект календарних днів склав 4,1%.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: