Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    «Київводоканал» попередив, що по квартирах ходять контролери

    • Розсилка
    «Київводоканал» попередив, що по квартирах ходять контролери

    Проводиться контрольне зняття показників лічильників у багатоповерхових будинках

    Несвоєчасна чи неточна передача показників лічильників може призвести до утворення різниці між показниками загальнобудинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку. В деяких випадках ця різниця досягає 100 м³. Саме в таких будинках в першу чергу проводиться контрольне знімання показників квартирних лічильників. Про це повідомляє прес-служба «Київводоканалу».

    Причинами розбіжностей можуть бути витоки на внутрішньобудинкових мережах або недобросовісне водоспоживання.



    Так, 16 квітня контролери «Київводоканалу» здійснили обхід будинку № 32а по проспекту Георгія Гонгадзе у Подільському районі.

    Зазвичай контролерам не вдається потрапити до усіх помешкань, адже господарів може не бути вдома. У такому випадку контролер залишає у дверях повідомлення з проханням зв`язатися з представниками водоканалу та передати показники. Але найчастіше мешканці просто не пускають спеціалістів «Київводоканалу» до квартири, бо бояться стати жертвою шахраїв та злочинців, що маскуються під працівників комунальних служб. У зв`язку з цим важливо пам`ятати:

    • На під`їзді будинку заздалегідь розміщується відповідне оголошення, де вказано, в який день і в який часовий проміжок контролери здійснюватимуть контрольне зняття показників.
    • Контролер зобов`язаний мати при собі посвідчення та пред`являти його на вимогу споживача.
    • При будь-яких сумнівах щодо особистості контролера можна подзвонити до контакт-центру водоканалу за номером (044) 202-02-02 та дізнатися, чи дійсно на цю адресу було спрямовано спеціаліста.

    Наразі в місті виявлено близько трьохсот багатоповерхівок, де фактичні об`єми спожитої води суттєво відрізняються від суми показників, переданих споживачами. У багатьох випадках причиною цього виявляється недобросовісне водоспоживання. В цьому році співробітники «Київводоканалу» вже встигли провести контрольне зняття більше ніж у двадцяти будинках. Як правило, наступного місяця після проведення цієї процедури об`єми втрат води суттєво зменшуються.

    Передати показники лічильників можна наступними способами:

    1. Найлегший та найзручніший спосіб передачі показників - за допомогою мобільних додатків Viber та Telegram.
    2. Через «Особистий кабінет» на сайті «Київводоканалу», натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».
    3. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
    4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів «Київводоканалу» (ЦОС).
    5. За телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.

    Як повідомлялося, компанія оприлюднила графік відключень холодного водопостачання у зв’язку з плановими ремонтними роботами на мережі.

    Раніше «Київводоканал» нагадав мешканцям міста, що не можна викидати в унітаз.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ