Литва заблокувала трансляцію пропагандистських каналів RT

  •  glavcom.ua
  • Розсилка
Литва заблокувала трансляцію пропагандистських каналів RT

Рішення зупинити програми прийнято через санкції відносно Кисельова

Литовська комісія з питань радіо і телебачення заборонила трансляцію каналів RT через зв'язки з російським пропагандистом Дмітрієм Кисельовим, який перебуває під санкціями ЄС.

Про це повідомляє Delfi.

«З урахуванням інформації Міністерства закордонних справ Литовська комісія з радіо і телебачення вирішила зупинити ретрансляцію на території Литовської Республіки п'яти програм RT», - сказав BNS голова комісії Мантас Мартішюс.

За його словами, рішення вступає в силу з дати його опублікування онлайн, тобто з четверга.

Мартішюс додав, що рішення зупинити програми прийнято через санкції відносно Кисельова.

«Пан Кисельов - він не повинен отримувати вигоду, так ретрансляція програм зупиняється. Це було зроблено в Латвії, а зараз - і в Литві», - додав Мартішюс.

За даними комісії, в Литві показують п'ять каналів мережі RT: сам RT, його версію RT HD, RT Spanish, RT Documentary і RT Documentary HD.

Пропагандистську російську мережу каналів RT, яка в минулому мала назву Russia Today, раніше заборонила Національна рада з електронним ЗМІ Латвії.


Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Натисніть «Подобається», щоб читати
Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies

Литва заблокувала трансляцію пропагандистських каналів RT