«Євробачення-2019» подивилися понад 180 млн глядачів
«Євробачення» в YouTube подивилися 40 мільйонів глядачів
Фінал конкурсу, який відбувся 18 травня і тривав чотири години, привернув 36,7% аудиторії
Музичний конкурс «Євробачення-2019», який відбувся в Ізраїлі, дивилися 182 мільйони глядачів по всьому світу.
Про це 28 травня повідомили в Європейській мовній спілці.
Фінал конкурсу, який відбувся 18 травня і тривав чотири години, привернув 36,7% аудиторії. Це на 1% більше, ніж у 2018 році. «Євробачення» в YouTube подивилися 40 мільйонів глядачів. Більшість з них - молодші за 35 років.
Нагадаємо, переможцем «Євробачення-2019» став Дункан Лоуренс з Нідерландів.
Коментарі — 0