«Євробачення-2019» подивилися понад 180 млн глядачів

«Євробачення-2019» подивилися понад 180 млн глядачів

«Євробачення» в YouTube подивилися 40 мільйонів глядачів

Фінал конкурсу, який відбувся 18 травня і тривав чотири години, привернув 36,7% аудиторії

Музичний конкурс «Євробачення-2019», який відбувся в Ізраїлі, дивилися 182 мільйони глядачів по всьому світу.

Про це 28 травня повідомили в Європейській мовній спілці. 

Фінал конкурсу, який відбувся 18 травня і тривав чотири години, привернув 36,7% аудиторії. Це на 1% більше, ніж у 2018 році. «Євробачення» в YouTube подивилися 40 мільйонів глядачів. Більшість з них - молодші за 35 років.

Нагадаємо, переможцем «Євробачення-2019» став Дункан Лоуренс з Нідерландів.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: