Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Магазин «Watsons» розводить клієнтів

    • Виталий Червоненко
      Журналист
    • Розсилка
    Магазин «Watsons» розводить клієнтів

    Поважна торгова мережа Watsons, що віднедавна вийшла на український ринок і намагається завоювати свою нішу, вводить в оману клієнтів, прикриваючись усілякими акціями та знижками.

    Поважна торгова мережа Watsons, що віднедавна вийшла на український ринок і намагається завоювати свою нішу, вводить в оману клієнтів, прикриваючись усілякими акціями та знижками. Вчора ввечері забіг в їх магазин на Подолі на вулиці Спаській, 5 аби закупитися усілякими шампунями та іншим дріб’язком. Магазин розташований одразу біля метро, саме через це часто обираю саме його, а не конкурентів. Бренд відомий, в ньому постійно проводять усілякі акції, а тому якісний товар можна купити зі знижками, про що мені повідомляють електронною поштою як постійному клієнту. Цього дня в акції «Краща ціна» продавалися шампуні торгової марки «Syoss»: жіночий «Smooth relax» та чоловічий «Power and Strength». На обидва була вказана нормальна знижка 30% при початковій ціні 26 гривень 78 копійок. Скажу відверто, саме це визначило мій вибір. Придбав два флакони обох видів для себе і дівчини, добре перевіривши, чи саме ці продукти акційні.

    На касі пробили товари, провели знижу і все нібито було нормально. З накопичувальної карти також зняли бонусні десять гривень з попередніх покупок. Проте кінцева сума, яку заплатив, здивувала. Чомусь виявилась навіть вищою, ніж я рахував без знижки. Подумав, що наплутав з цінами, повернувся з оплаченим товаром до полиць і все перевірив ще раз. Про всяк випадок сфотографував цінники й товари. Але ж ні, все виявилось правильним. Порівнявши чек з цінниками, проблема одразу знайшлася - на полиці початкова ціна, з якої рахували знижку, складала 26,78 грн, а в чеку чомусь - 31 гривня 50 копійок. Тобто, товар зі знижкою мав мені обійтись в 18,74, а обійшовся в 22.05. Крім цього, на другий флакон, який також йде по акції, знижку взагалі не порахували, взявши 31.50. Хоча такої вартості взагалі не було вказано на ціннику, там вказували без знижки 26.78. Виходить, що на двох флаконах шампуню мене нагріли на понад 20 гривень! Сума не астрономічна, проте коли тебе обдурюють, це мало кому сподобається.

    Одразу звернувся до адміністратора, щоб та пояснила, що ж насправді відбувається. Якщо товар коштує дорожче - то так і вказуйте на ціннику, а не вводьте в оману клієнтів. Довго вдивляючись в чек, куплені товари і цінники, вона визнала, що щось таки вийшло не так. Проте нічим допомогти не змогла, мовляв, всі цінники і акції плануються «на горі», а тому там і мають розібратися. А не пробита знижка на другий флакон - це теж якась помилка. Єдине, що змогла запропонувати - повернути гроші. Проте зняті з бонусної картки гроші згорять і повернути їх не можна в будь-якому разі. Якщо мене це не влаштовує, маю прийти завтра далі з’ясовувати ситуацію. Ніби мені робити нічого, як п’ятницю вечір проводити в з’ясуваннях стосунків з якимсь магазином. Нічого не вдієш, забрав товар з чеком, попрямував додому. По дорозі для себе придумав кільки пояснень, чому «Watsons» таким чином працює зі своїми клієнтами. Якщо, як сказала адміністратор, цінники і все інше робилося «на горі», то схему як «намахати» покупця на 5 гривень на одному товарі видумали там же, централізовано. Уявіть, скільки грошей видурили з клієнтів мережі по всій Україні?

    Інший варіант - у «Watsons» такий бардак, що вони випадково наплутали акційні товари та їх ціни, а знижку на другий товар не пробили через непрофесійність касира. В будь-якому випадку, осад від всього цього залишився дуже поганий, а у «Watsons» – непоганий навар. Єдине, що для себе вирішив - ходити і купувати у «Watsons» більше не буду і друзям радитиму цього не робити. Надіюсь, що це для них буде вагомішим за «нажиту» на мені двадцятку. Хоча більшість клієнтів рідко звертає увагу на такі дрібні обрахунки, а тому магазин і надалі зможе вводити в оману клієнтів по десятці-двадцятці на кожному. А що, не поганий прибуток?

    Звичайно, в цій ситуації винен сам, треба бути наглішим, хамовитішим, ретельніше контролювати дії тих же касирів. Просто, коли цей же магазин працював під брендом «ДЦ», таких ситуацій не виникало, не був готовий до такого підвоху.

    До слова про знижки та акції. Нещодавно купував у Кракові квиток на потяг до Перемишля. Документ мав коштувати 50 злотих. Але виявляється, що в той день, коли я купував, квиток між кінцевими станціям йшов зі знижкою 20%. Ми про це навіть не здогадувались, проте касир нам про це повідомив й пробив знижку. Йому й в голову не прийшло, що можна обдурити іноземних туристів. Нам до такого ще рости і рости.

    P.S. За кілька днів після публікації колонки зателефонували з маркетингової служби Watsons. Вибачились, запропонували прийнятну схему відшкодування «збитків», визнали свою провину. Для себе інцидент вважаю вичерпаним, хоча осад залишився. Добре, що відповідні служби в цій мережі таки реагують на критику й зауваження.

    Заглавное фото: 74deti.ru

    Думки авторів рубрики «Думки вголос» не завжди збігаються з позицією редакції «Главкома»
    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    ПОПУЛЯРНІ АВТОРИ
    Дмитро Орєшкін
    Дмитро Орєшкін

    Російський політолог

    Мустафа Найєм
    Мустафа Найєм

    Народний депутат

    Микола Сунгуровський
    Микола Сунгуровський

    Директор військових програм Центру Разумкова

    Кирило Сазонов
    Кирило Сазонов

    Політичний оглядач

    Зоя Казанжи
    Зоя Казанжи

    Громадський діяч

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ