Україна у світовому рейтингу володіння англійською мовою опинилася між Афганістаном і Макао

Україна у світовому рейтингу володіння англійською мовою опинилася між Афганістаном і Макао

У рейтингу володіння англійською мовою EF EPI Україна піднялася на п'ять сходинок

Світовий рейтинг EF EPI, який з 2011 року визначає місце країн за рівнем знання англійської мови, представив результати за 2020 рік. Цього року Україна піднялась на п'ять сходинок, з 49-го на 44-е місце. Отже, країна вийшла з групи низького рівня володіння англійською мовою та перейшла у групу країн середнього рівня. Тут вона розташувалась у нижній частині переліку серед таких країн як:

  • 42. Куба;
  • 43. Афганістан; 
  • 44. Україна; 
  • 45. Макао, Китай;
  • 46. Болівія.

Середній рівень, за словами творців рейтингу, дозволяє: вести перемовини, розуміти тексти пісень та писати робочі електронні листи на знайомі теми. 

Географічні сусіди України посіли у рейтингу позиції у групі Високого рівня: Угорщина – 14-а, Польща – 16-а, Румунія – 17-а, Чехія – 19-а.

Другий рік поспіль рейтинг очолюють Нідерланди. Сусідні скандинавські країни так само продовжують лідирувати: Данія – друга, Фінляндія – третя, Швеція – четверта, Норвегія – п'ята.

«Нашій країні ще є куди розвиватися, але перехід у кращу за знанням мови групу надихає. Світовий індекс EF EPI вимірює рівень знань тих, хто сам бажає пройти тест. Середній вік учасників опитування складає 23 роки, таким чином, це великою мірою рейтинг молоді, отже, майбутнього нашого суспільства, – говорить Максим Сундалов, співзасновник та керівник онлайн-школи англійської мови EnglishDom. – Подібну тенденцію до покращення рівня ми помітили й на своїй онлайн-платформі. Зокрема, минулого року на рівні Starter, тобто взагалі без знань, до нас прийшли навчатися 19% студентів, цього року таких лише 12%. Водночас доля студентів з рівнем Pre-Intermediate зросла до 32%.

Крім того, ми бачимо покращення словникового запасу у студентів. Вважаю, цьому сприяє мода на вивчення слів за допомогою застосунків для смартфонів. Наші викладачі також помітили, що українці почали впевненіше читати тексти англійською, хоча сприйняття на слух та говоріння ще дається складно. Важливо, що для молодого покоління англійська – вже не штучна мова підручника, а жива мова серіалу чи комп’ютерної гри, в яку бавляться разом з іноземними онлайн-друзями.

За даними опитування наших студентів, найбільшими стимулами у вивченні мови стали професійний розвиток та подорожі. Проте з переходом на самоізоляцію та закриттям кордонів, у людей вивільнилося більше часу і вони, як показує наша статистика, почали вдвічі більше займатися англійською онлайн. Карантин змістив життя в інтернет і зробив наш світ спільним для людей з різних країн».

Рейтинг ґрунтується на результатах тестування 2,2 мільйона дорослих людей у 100 країнах та регіонах. 

Організатори відзначають, що учасники тестування самі обрали участь у дослідженні, тому не можна гарантувати репрезентативність вибірки. Проте для шахрайства з завищенням немає причин, адже результати надаються виключно для особистого користування. 

EnglishDom – онлайн-школа англійської мови та продуктова IT-компанія, заснована у 2010 році. Вона є одним з лідерів EdTech у Східній Європі та розвиває п'ять інноваційних сервісів, серед яких і цифровий підручник. В EnglishDom понад 900 викладачів та 50 тис. активних користувачів. Місія компанії – надихати вивчити англійську за допомогою технологій та людської турботи. У 2020 році EnglishDom увійшов в рейтинг 100 найкращих EdTech-проєктів Східної Європи за версією міжнародної аналітичної організації HolonIQ.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: