рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Rozetka відзначає зростання продажів товарів для творчості та фітнесу за час карантину

    • Розсилка
    Засновник мережі звернувся до клієнтів з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес - Rozetka відзначає зростання продажів товарів для творчості та фітнесу за час карантину
    Засновник мережі звернувся до клієнтів з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес

    Майже на 250% зросли продажі товарів для фітнесу, на 280% виросли товари для творчості, на 156% – настільні ігри й на 40% – книги, - співвласник компанії

    Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua відзначає зростання продажів під час карантину товарів для творчості, для фітнесу та настільних ігор. Про це йдеться в листі засновника і співвласника компанії Владислава Чечоткіна, розісланому клієнтам компанії ввечері 24 березня.

    «Протягом останніх двох тижнів ми спостерігаємо небувале – майже 250% – зростання обсягів продажу товарів для фітнесу. Це означає, що ви вирішили під час карантину займатися спортом. А також на 280% виросли товари для творчості, на 156% – настільні ігри й на 40% – книги. Ми точно вийдемо з цього випробування розумнішими й згуртованішими. І, сподіваюся, в хорошій фізичній формі», – йдеться в тексті листа.

    Засновник маркетплейсу також звернувся до клієнтів Rozetka з проханням постаратися перевести максимальну кількість покупок в онлайн і за можливості підтримати малий український бізнес.

    «Замовляйте в онлайні їжу, одяг, посуд, що завгодно, зроблене в Україні. Для вас маленька баночка меду буде приємною дрібничкою, а для виробника може стати рятувальним колом», - йдеться в листі.

    Чечоткін також наголошує, що всі замовлення, зроблені на маркетплейсі, можна отримати і адресною кур'єрською доставкою, і забрати в точках самовивезення.

    «Ми в Rozetka працюємо практично 24/7. Ми прискорюємося, трансформуємося під ваші потреби, залучаємо додаткових працівників складу, операторів і кур'єрів, оптимізуємо процеси», - наголошується в листі співвласника Rozetka.

    Як повідомлялося, Rozetka нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

    Раніше група компаній «Нова пошта» спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговельною мережею АТБ у тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

    17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом із відомими ритейлерами та службами доставки структури для допомоги окремим уразливим категоріям громадян, що потребують допомоги в період обмежувальних заходів через коронавірус.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ