«Волиньгаз»: 180 тисяч клієнтів компанії користуються онлайн-сервісами
Онлайн-сервіси дозволяють зменшити контакти в умовах карантинних обмежень при оплаті комунальних послуг
У 2021 році електронними сервісами для передачі показань газового лічильника скористалися біля 180 тисяч клієнтів. Онлайн-сервіси дозволяють зменшити соціальні контакти в умовах карантинних обмежень при оплаті комунальних послуг, контролювати стан рахунків і точність даних за спожитий газ. Особистий кабінет зареєстрували 101 430 споживачів газу, Viber – 71 128, а Telegram 2 840 клієнтів.
У листопаді 2021 року єдиний сервіс для споживачів природного газу 104.ua оновив мобільний додаток: тепер користувачі мають змогу передавати показання, просто сфотографувавши лічильник газу.
«Ми приймаємо показання лічильників з 1 по 5 число щомісяця й постійно наголошуємо, що вносити інформацію слід вчасно та коректно. Дуже зручним є оновлений мобільний застосунок 104.ua. У ного інтегровано штучний інтелект і можна передати показання, просто сфотографувавши лічильник», – зазначає начальниця Волинського регіонального управління 104.ua Ольга Тимощук.
В оновленому додатку можна також дізнатися поточний баланс розрахунків за газ та послугу з розподілу, оплатити та переглянути історію платежів, відстежувати дані щомісячного споживання газу, переглянути базову інформацію особового рахунку та замовити дзвінок для консультації з Оператором ГРМ або постачальником.
Щомісячна передача даних за спожитий газ – відповідальність та обов’язок кожного споживача, – роз’яснює Ольга Тимощук.
Відповіді на всі питання можна знайти в Кодексі газорозподільних систем, який затверджено Постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 року.
Коментарі — 0