Директор «Борисполя»: Рано чи пізно Київ стане містом трьох аеропортів
Третій аеропорт у Гостомелі міг би повністю бути профінансований за рахунок бізнесу, зазначив Рябікін
Нещодавно Рябікін озвучив ідею перекинути Ryanair у Гостомель (Міжнародний аеропорт Антонов), яка викликала неоднозначну реакцію у суспільства.
«Ідея полягала не в тому, щоб перевести саме цю авіакомпанію в Гостомель. Ми живемо у глобальному світі, де обсяг авіаперевезень зростає темпами, що випереджують усі прогнози. І ми є частиною цього глобального світу. Київ також показує великий приріст населення. Ми розуміємо, що пропускні потужності двох аеропортів мають обмеження. І рано чи пізно Київ стане містом трьох аеропортів. А прихід таких компаній, як Ryanair, - привід переосмислити інфраструктуру цілого столичного регіону», - пояснив Рябікін.
За його словами, Ryanair попросив особливі умови, які можна було б організувати в Гостомелі.
«І таким чином відкрити третій аеропорт, що дуже важливо і знаково. Це перше. Друге. Відкриття нового аеропорту - це нові робочі місця, які сьогодні Гостомелю ой як потрібні. Нині найбільша денна міграція з передмість Києва йде саме зі боку Ірпеня-Гостомеля-Бучі. За розрахунками транспортників, із цього напрямку в Київ в’їжджають щоденно 250 тисяч людей. В аеропорті «Бориспіль», за нашими підрахунками, маємо близько 20 тисяч робочих місць. З них лише чотири тисячі дає сам аеропорт. Все інше - це сфера обслуговування, компанії, що працюють на території аеропорту, відкривають тут сервісні центри. Умовно, якщо б розташували аеропорт «Бориспіль» у Гостомелі, це б зменшило середню денну міграцію з цього регіону в Київ, що важливо. Ми ж бачимо столичні затори», - зазначив генеральний директор аеропорту «Бориспіль».
Рябікін підкреслив, що коли говорив про Гостомель, то вів мову про унікальний шанс для уряду розвивати цілий мікрорегіон.
«Колись треба зробити перший крок, що дозволить пройти дорогу довжиною в тисячу миль. І привід для цього кроку з’являється не щодня. Ryanair - був такий привід. Зараз про це говорити, напевно, вже неможливо. Бо ми підготували все для його приходу. Коли я говорив про Гостомель, то вів мову про унікальний шанс для уряду розвивати цілий мікрорегіон. І цим шансом, на жаль, не скористалися з незрозумілих мені причин. Хоча тут потрібна була лише політична воля. Більш того, сьогодні, думаю, такий проект міг би повністю бути профінансований за рахунок бізнесу. Державних інвестицій потрібно було б лише трошки – підлатати дорогу на території Гостомеля. Тому що до цього міста траса зроблена вже непогано. Ось у цьому полягала ідея. Це не було бажання позбутися перевізника. Я просто розумію, що наступного разу такий шанс нам випаде не скоро... Філія «Борисполя» теж була б можлива. Мене запитували, хто буде інвестувати і хто дасть технологію. Можу сказати, що ми в змозі це зробити силами нашого підприємства», - резюмував він.
Нагадаємо, на нараді у прем’єр-міністра Гройсмана щодо розвитку ринку авіаперевезень в Україні було прийнято рішення, що «Бориспіль» буде розвиватися, як хабовий аеропорт, оскільки ця модель вже довела свою економічну ефективність.
Коментарі — 0