Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Війна за «Київський торт». Суд вирішив, що відомим брендом може користуватись лише корпорація Порошенка

    • Розсилка
    Війна за «Київський торт». Суд вирішив, що відомим брендом може користуватись лише корпорація Порошенка

    Позивач компанія «Київхліб» не довела право використовувати відому торгову марку

    Господарський суд Києва відмовив ПАТ «Київхліб» у задоволені позову до ДП «Кондитерська корпорація «Рошен» і ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» щодо використання права пакувати і оформляти «Київський торт».

    Про це повідомляє «Главком» з посиланням на рішення суду від 5 липня.

    Позивач доводив у суді, що тільки він має право випускати «Київський торт» у формі круга, на упаковці якого нанесено композицію з графічних елементів у вигляді листя каштана зі стиглими плодами. Сам напис на кондитерському виробі виконаний старослов'янським або подібним до нього шрифтом літерами червоного або білого кольору на білому фоні або стрічці червоного кольору.

    На думку представників «Київхліба», підприємство добросовісно та безперервно використовувало торговельну марку в Українській СРСР та незалежній Україні протягом 1967-2017 років та здійснив вклад у розповсюдження та впізнаваність для споживача торту «Київський».

    Серед аргументів та доказів позивач надав суду паспорт на асортимент та санітарно-технічний стан кондитерського виробництва Булочно-кондитерського комбінату Київського виробничого об'єднання хлібопекарської промисловості Мінхарчпрому УРСР від 1976 року, вирізки з газет, список роздрібних цін на торти від 11.04.1991 року, внутрішні накази позивача, технологічну рецептуру виготовлення торту «Київський» на хлібзаводі №12 тощо. Однак господарський суд не взяв це до уваги, наголосивши, що вказані документи не містять будь-якої інформації, яка б свідчила про використання позивачем упакування із зображенням та написом  «Київський торт».

    Разом з тим, суд дійшов висновків, що історія ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» розпочалася ще у XIX столітті. Фабрика була заснована у 1886 році і була відома як «Парова цукеркова фабрика Валентина Єфімова», на якій виготовляли карамелі, цукерки, шоколад та мармелад у кількості до 200 тонн за рік. У 1923 році підприємство було перейменовано на честь Карла Маркса - Київська кондитерська фабрика ім. Карла Маркса. У 2009 році ЗАТ «Київська кондитерська фабрика ім. Карла Маркса» рішенням загальних зборів акціонерів було перейменовано на ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Виробництво тортів із зображенням знаку «Київський торт» на коробці Кондитерською фабрикою ім. Карла Маркса розпочалося ще у 1956 році, що підтверджується наданими архівними документами. Зображення знаку наносилось на коробки з тортами та рекламно-інформаційні листівки.

    Крім цього, госпсуд взяв до уваги рішення Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України від 28 квітня 2017 року, в якому сказано, що знак «Київський торт» визнано за ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».

    На рішення Господарського суду Києва може бути подана апеляція протягом 20 днів з дня його проголошення.

    За даними бізнес пошукового ресурсу Youcontrol, ПАТ «Київхліб» належить громадянину Ізраїлю Александру Волченку і громадянину Великобританії Марку Родесу.

    Як відомо, у липні глава кондитерської корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський в одному інтерв'ю зізнався, що в іноземців «Київський торт»  викликає дике здивування. «Як можна їсти таке жирне і солодке блюдо. Чесно кажучи, він дуже калорійний. Я не знаю, як його можна їсти», - не розуміє топ-менеджер Roshen.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ