Мільярдер Косюк виганяє з «Нашої ряби» працівників, які виглядають нещасними
Голова правління «МХП» Юрій Косюк зазначив, що за результатами досліджень, щасливі люди високопродуктивніші
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт», один із найбільших в Україні, з метою підвищення продуктивності праці ввів моніторинг емоцій співробітників.
Про це повідомив голова правління компанії Юрій Косюк на V форумі «Диригенти змін», що відбувся у Києві 13 листопада.
«Ми моніторимо емоції. Усі перебувають під камерами... За 70 пунктами відкалібровуємо емоції. Дивимося за щасливими та нещасними», - сказав Косюк.
Він зазначив, що дослідження довели, що щасливі люди високопродуктивніші.
За його словами, з нещасними щільно працюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.
Косюк навів два приклади такого підходу. У першому камера протягом півроку показала, що співробітник, який працює на досить високій позиції, товстішає, що, за словами голови правління, як правило, пов'язано з лінню. У спілкуванні цей співробітник зізнався, що щастя для нього - «поїсти і все», а, значить, він демотивований і обіймає позицію, на якій інша людина може домогтися набагато більшого.
За словами Косюка, іншого співробітника, який обіймав свою позицію близько 6-7 років, перевели на іншу, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», також піднеслися духом.
«Вибачте за такі експериментики. Але перевірте на собі (що це працює)», - наголосив голова правління «МХП».
Говорячи про свої менеджерські помилки, серед ключових він назвав кілька несвоєчасних кадрових рішень і порадив учасникам форуму своєчасно змінювати співробітників, які не справляються зі своїми обов'язками (але намагаючись при цьому змінити для них роботу). На думку Косюка, досвід показує, що завжди знаходиться людина, яка зробить їхню роботу краще.
Нагадаємо, «Миронівський хлібопродукт» є найбільшим виробником курятини в Україні (зокрема, під брендом «Наша ряба»). Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. На європейський ринок МХП поставляє охолоджені напівтуші курей, які переробляються, зокрема на його підприємствах у Нідерландах і Словаччині. Земельний банк агрохолдингу станом на кінець 2017 року становив близько 370 тис. га.
Чистий прибуток МХП у 2017 році зріс у 3,3 рази - до $230 млн порівняно з 2016 роком, виручка - на 13,4%, до $1,288 млрд. За перше півріччя 2018 року чистий прибуток МХП скоротився на 10% - до $190 млн порівняно з аналогічним періодом 2017 року, виручка зросла на 16% - до $694 млн.
Коментарі — 0