Парламентський автолобіст розкрив схему, за якою обходитимуть обмеження на імпорт уживаних авто
glavcom.ua
За подібною схемою ввозилися машини з-за кордону в 90-ті роки
У законопроекті про суттєве зниження акцизу (вже з 1 липня цього року) на імпортні машини (крім виробництва держав-агресорів), що були у вжитку, прописаний пункт, що передбачає щорічне ввезення лише одного авто на людину, але це обмеження можна обійти. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів народний депутат від «Відродження» Дмитро Святаш, який вважається одним із потужних лобістів авто галузі.
«Під час обговорення цього закону намагались вставити в нього певні речі – якщо українець вирішив особисто поїхати за кордон купити собі машину, хай їде й купляє. Так з’явилась норма про те, що одна машина на рік на людину та рік її не можна продавати без сплати акцизу», - сказав він.
Святаш пояснив, як буде виглядати цей бізнес насправді: «Бомжів» та бідних людей у нас багато – за 50 доларів або за пляшку горілки в них будуть брати паспорти, виписувати сто довіреностей на одну людину, бо в Польщі та Німеччині дозволений продаж за довіреністю. Причому це будуть генеральні довіреності на купівлю, перегін, митне оформлення та продаж. Потім ці машини будуть миттєво перепродаватись на іншу фізособу, а «бомжам» та незаможним людям будуть приходити «листи щастя» з проханням заплатити акциз. Причому довіреність може бути зроблена не на громадянина України, щоб його не могли взяти наші прокуратура й податкова міліція, а, наприклад, на громадянина Польщі чи громадянина України з реєстрацією у Донецьку. Тобто, «бомжі» будуть наші, а довіреність на покупку і перегін будуть давати на іноземця – той буде нібито на їхню користь купувати авто, розмитнювати, завозити й після цього бігти з країни. «Бомжів» після цього будуть просити заплатити акциз, а коли подивляться, на кого виписані довіреності, виявиться, що це не громадянин України і навіть допитати його фактично неможливо».
Нардеп також розповів, що «у 90-ті роки, коли була різна вартість митного оформлення для юросіб та фізосіб, мешканці закарпатських сіл ввозили по п’ятдесят машин з-за кордону, причому ні сном ні духом про це не знаючи».
«Під час обговорення цього закону намагались вставити в нього певні речі – якщо українець вирішив особисто поїхати за кордон купити собі машину, хай їде й купляє. Так з’явилась норма про те, що одна машина на рік на людину та рік її не можна продавати без сплати акцизу», - сказав він.
Святаш пояснив, як буде виглядати цей бізнес насправді: «Бомжів» та бідних людей у нас багато – за 50 доларів або за пляшку горілки в них будуть брати паспорти, виписувати сто довіреностей на одну людину, бо в Польщі та Німеччині дозволений продаж за довіреністю. Причому це будуть генеральні довіреності на купівлю, перегін, митне оформлення та продаж. Потім ці машини будуть миттєво перепродаватись на іншу фізособу, а «бомжам» та незаможним людям будуть приходити «листи щастя» з проханням заплатити акциз. Причому довіреність може бути зроблена не на громадянина України, щоб його не могли взяти наші прокуратура й податкова міліція, а, наприклад, на громадянина Польщі чи громадянина України з реєстрацією у Донецьку. Тобто, «бомжі» будуть наші, а довіреність на покупку і перегін будуть давати на іноземця – той буде нібито на їхню користь купувати авто, розмитнювати, завозити й після цього бігти з країни. «Бомжів» після цього будуть просити заплатити акциз, а коли подивляться, на кого виписані довіреності, виявиться, що це не громадянин України і навіть допитати його фактично неможливо».
Нардеп також розповів, що «у 90-ті роки, коли була різна вартість митного оформлення для юросіб та фізосіб, мешканці закарпатських сіл ввозили по п’ятдесят машин з-за кордону, причому ні сном ні духом про це не знаючи».
Коментарі — 0