Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Прокремлівський депутат із Британії виступив на захист «112 Україна» та NewsOne

    • Розсилка
    Прокремлівський депутат із Британії виступив на захист «112 Україна» та NewsOne

    Брюссельське видання EU Today повідомило, що депутат Європарламенту Натан Гіл «взявся захищати прокремлівські медіа від дій українського парламенту»

    Телеканали «112 Україна» та NewsOne, які шукають у керівних інституціях ЄС підтримки нібито на захист свободи слова в Україні, залучили до цього питання британського депутата Натана Гіла, який є представником націоналістичної і євроскептичної партії, який виступає проти євроінтеграції України та має зв’язки із Кремлем.

    Про це пише у своєму розслідуванні брюссельське видання EU Today.

    «Британський євроскептик, депутат Європарламенту Натан Гіл взявся захищати прокремлівські медіа від дій українського парламенту», - говориться у заголовку публікації.

    Автор статті нагадує, що саме Гіл, який представляє крайню праву, націоналістичну Партію незалежності Сполученого Королівства (UKIP) та голосував у Європарламенті проти Асоціації Україна-ЄС, а також проти надання українцям безвізового режиму, виявився політиком, який написав на прохання двох українських телеканалів депутатський запит до високого представника Євросоюзу із закордонних справ та політики безпеки Федеріки Могеріні із занепокоєннями щодо свободи слова в Україні.

    «Слід зазначити, що Гіл просить ЄС забезпечити виконання Угоди про асоціацію, проти якої він особисто й голосував. Вражаючий цинізм, можна сказати», - також зауважує автор публікації.

    Як нагадує EU Today, російський пропагандистський телеканал RT називав Нігеля Фаража - політичного лідера партії UKIP, до якої  належить депутат Гіл, - «найулюбленішим політиком», а сам Фараж публічно не приховує своїх симпатій до президента РФ Володимира Путіна.

    Раніше повідомлялося, що голова ВР підписав постанову щодо запровадження санкцій проти компаній, що володіють ліцензіями «112 Україна» та NewsOne, та передав документ на розгляд президенту.

    Раніше 4 жовтня Рада ухвалила постанову, якою пропонується внести на розгляд РНБО пропозиції щодо застосування санкцій до товариств із обмеженою відповідальністю «Аріадна ТВ», «Новий формат ТВ», «ТВ Вибір», «Телерадіокомпанія 112-ТВ», «Лідер ТВ» і «Партнер ТВ», що транслюють під емблемою і володіють ліцензіями телеканалу «112 Україна», а також ТОВ «Новини 24 години» (телеканал NewsOne).

    Джерело: Укрінформ

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ