Російські агенти Путіна вкрали зимову Олімпіаду 2014 року – американські ЗМІ
Відверте викриття, від якого тільки Дональд Трамп може відмахнутися як від «фальшивих новин»
«Крім безлічі його «досягнень», Дональд Трамп знову заохотив Росію завдяки нескінченному скандалу з приводу його змови з нею. Це привернуло увагу не тільки до прагнення його команди прийти до влади за всяку ціну, а і до готовності режиму Володимира Путіна зробити все, що здасться йому необхідне, для досягнення своїх цілей», - пише The Daily Beast.
«Тільки найбільш зашорені вірять, що адміністрація Путіна діє законно, беручи до уваги те, що вбивчі глибини її злочинних інтриг і дворушництва - постійна тема обговорення вітчизняних ЗМІ. Тим, хто ще не переконався, що ця іноземна держава закоренілих в обмані, Netflix надає викривальне підтвердження того, що її менталітет на увазі прагнення до перемоги будь-якою ціною, - а саме, документальний фільм Icarus («Ікар»). Він показує, на що готовий піти наш колишній ворог по холодній війні, щоб обійти верховенство закона в своєму прагненні до тріумфу і завоювань, - йдеться в статті. - Однак у даному випадку ігровий майданчик - не політика президентського рівня, а олімпійський спорт».
Автор статті переказує зміст даного фільму, представленого в січні на кінофестивалі Sundance. У ньому говориться, що в 2014 році велосипедист Брайан Фогель (режисер і співавтор сценарію фільму, який зіграв у ньому самого себе), бажаючи поліпшити свій результат на перегонах Haute Route, вирішив почати використовувати стероїди і вдався для цього до допомоги глави російської антидопінгової лабораторії Григорія Родченкова , з яким він познайомився за рекомендацією голови лабораторії UCLA Olympic Laboratory (Лос-Анджелес) Дона Кетлін. Родченков розробив для Фогеля схему прийому гормональних препаратів, а також провіз в Росію кілька чистих зразків його сечі. Фогелю не вдалося поліпшити свій результат (в 2014 році він фінішував 27-м, а в 2013-му - 17-м), проте всі його допінгові проби виявилися негативними.
Після того, як 4 грудня 2014 року німецький телебачення показало документальний фільм «Як Росія робить своїх переможців», головним героєм якого був Родченков, той опинився під вогнем ВАДА і МОК, а також став «тягарем для Росії», за словами Шагера. Фогель допоміг Родченкову бігти в Лос-Анджелес, де той зустрівся з адвокатами і кореспондентами The New York Times, щоб викрити російську допінгову систему, піком використання якої стала Олімпіада 2014 року в Сочі. У фільмі Icarus розказано про те, як Родченков за підтримки Фогеля намагався стати героїчним викривачем, а також показані російське лукавство і смертельна небезпека, яка чекає тих, хто висловиться проти нього.
«Примітно, що не вистачає там критики самих Родченкова і Фогеля, - вказує видання. - У фільмі Icarus багато уваги приділяється спробам цих двох порвати Росію і уникнути смерті, але не відводиться належного місця тому факту, що обидва вони - етично скомпрометовані обманщики і що їх курс на боротьбу з російським допінгом обумовлений не моральним почуттям, а необхідністю. Фільм Фогеля обходить той очевидний момент, що Родченков - не святий пророк, а просто людина, яка настукав на своє начальство, коли подумав, що воно збирається його вбити. Відмовившись повернути камери на себе, Фогель (в кінці кінців, систематично застосовував допінг у співпраці з Родченкова) дещо зіпсував створену в фільмі Icarus картину праведного ризику і самопожертви перед обличчям величезної загрози», - зазначає журналіст.
«Однак тим, хто цінує чесність, чесну гру і справедливу змагальність в спорті, необхідно подивитися цей фільм (який закінчується тим, що президент МОК Томас Бах ігнорує рекомендацію ВАДА виключити російську команду з Ігор в Ріо 2016 року), так як в ньому викриваються систематична корупція і неспроможність по обидва боки допінг проблеми. Не кажучи вже про те, що він є додатковим свідченням того, що у Росії як і раніше мало рівних в порушенні будь-яких законів заради досягнення своїх цілей. Це відверте викриття, від якого тільки Дональд Трамп може відмахнутися як від «фальшивих новин», - резюмує видання.
Коментарі — 0