Слідом за подорожчанням комуналки злетять тарифи на телефонний зв'язок
Ухвалено рішення про поетапне підвищення тарифів на послуги місцевого телефонного зв'язку.
Згідно з повідомленням на веб-сайті НКРЗІ, прийняте комісією на засіданні 21 вересня рішення визначає два етапи зміни тарифів: до 31 грудня 2016 року передбачено їх підвищення в середньому на 10,6% для населення і бюджетних установ, а з 1 січня 2017 року – на 21,2% для бюджетних установ.
НКРЗІ зазначає, що з відповідною ініціативою до комісії звернулося ПАТ «Укртелеком». В основі пропозицій оператора – узгодження тарифів зі зростанням собівартості послуг. Крім того, зазначає «Укртелеком», необхідність підвищення тарифів на послуги місцевого телефонного зв'язку для установ, що фінансуються за рахунок бюджету, обумовлена тим, що зазначена категорія абонентів отримує послуги за тарифом на 43,2% нижче, ніж інші юридичні особи.
НКРЗІ нагадує, що згідно з пунктом 4.1 Порядку регулювання тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, підставою для перегляду рівня тарифів є зміна ставок податків і зборів та інших обов'язкових платежів, мінімального рівня заробітної плати, ставок орендної плати, цін і тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси, які не залежать від господарської діяльності операторів, але впливають на рівень планової собівартості операторів.
Як повідомив агентству «Інтерфакс-Україна» директор із корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов, основним чинником таких змін є збільшення собівартості послуг, зокрема вартість енергоресурсів та утримання об'єктів зв'язку, а також зростаючий загальний рівень інфляції.
«Укртелеком» надав НКРЗІ розрахунки, що обґрунтовують необхідність незначного збільшення тарифів. Так, наприклад, для жителів міст підвищення становитиме близько 4%», - сказав він.
Менеджер також наголосив, що в «Укртелекомі» вважають неактуальним регулювання тарифів у сучасних ринкових умовах".
За словами Шуранова, «Укртелеком» має найменшу абонентську базу з голосової телефонії серед великих гравців ринку - не більше 10%, тоді як за даними НКРЗІ кількість абонентів зв'язку в Україні перевищує 60 млн.
«Ми єдиний гравець ринку, який не може конкурувати ринковими методами, створюючи більш привабливі комерційні пропозиції для клієнтів. Цей факт суперечить ринковій конкуренції і є архаїзмом того часу, коли мобільний зв'язок був розкішшю, а слова Whatsapp, Viber і Skype неможливо було знайти в жодному довіднику», - резюмував Шуранов.
Схвалений проект документа у відповідності з нормами чинного законодавства буде направлено на погодження спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об'єднань профспілок на національному рівні та спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні.
Коментарі — 0