«Золота піраміда» B2B Jewelry заморожує виплати, бо «йде на карантин»
Керівник проєкту повідомив, що в учасників проекту буде можливість «отоварити» свої сертифікати в онлайн-кабінеті «найближчим часом»
Проект B2B Jewelry ставиться на паузу, включаючи виплати кешбеків і виведення коштів, заявив його засновник Микола Гонта у відеозверненні до інвесторів. Таке рішення він пояснив закриттям магазинів у зв'язку з введенням карантину в Україні.
«Зв'язані руки в основної машини проекту - мережі магазинів, а значить одна ланка ланцюга паралізована, а в такому разі формат B2B відносин неможливий. Друге, що потрібно розуміти - це небезпека порушення балансу купівлі/продажу і вплив цього на касу проекту. Якщо приплив грошових засобів буде обмежений, а виплати кешбека будуть відбуватися в повному обсязі, то ця невідповідність бізнес-стратегії проекту призведе до повного осідання каси», - заявив Гонта.
Він повідомив, що в учасників проекту буде можливість «отоварити» (поміняти на ювелірні прикраси - ред.) свої сертифікати в онлайн-кабінеті «найближчим часом», додавши, що сам особисто «ніякого отоварювання робити не буде», тому що у нього «є довіра до проекту».
При цьому у зверненні йдеться, що керівництво проекту намагалося знайти вихід із ситуації і прийшло до висновку, що перевести всіх учасників онлайн «буде вкрай проблематично з кількох причин: неможливість блискавичної перебудови технічної бази (особистого кабінету) і відсутність комп'ютерної грамотності у багатьох партнерів проекту, в основному це люди пенсійного віку».
Гонта пообіцяв, що, як тільки закінчиться карантин, всі магазини мережі відкриються і відновлять виплати кешбека.
Голова проекту також зазначив, що теж «дуже засмучений ситуацією», оскільки у компанії було багато планів, включаючи вихід на європейський ринок, запуск електронної валюти та розвиток мережі аптек.
До слова, на початку березня журналіст-розслідувач Денис Бігус опублікував у своєму блозі відеодоказ, як з ювелірних магазинів компанії з ознаками фінансової піраміди B2B Jewelry вивозять гроші в поліетиленових мішках.
За даними B2B Jewelry, в Україні, Росії та Казахстані працювало близько 100 її магазинів, а також власний ювелірний завод у Вінницькій області. Компанія обіцяє прибутковість на пасивні інвестиції у вироби з дорогоцінних металів 8% на тиждень або близько 400% річних. Інвесторів проекту, за словами Гонти, вже близько 500 000. За словами учасників проекту, компанія залучила у своїх вкладників близько $250 млн, але підтвердити реалістичність цих цифр неможливо.
За даними Генпрокуратури і податкової служби, співвласники B2B Jewelry підозрюються в ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах, і використанні схеми виведення готівки через фіктивний благодійний фонд.
Коментарі — 0