У Вінниці створили унікальний військовий автомобіль (фото)
Працюючи над розробкою автомобіля, фахівці консультувались із ветеранами АТО та спецпризначенцями
Студенти та науковці Вінницького національного технічного університету розробили легкий тактичний автомобіль, який можна використовувати на потребу армії. Вперше новинку презентували ще минулого місяця на Міжнародній спеціалізованій виставці «Зброя та безпека – 2017» у Києві.
Легкий тактичний автомобіль (інакше – ЛТА) був розроблений на замовлення однієї з силових структур України. Над машиною працювали не лише студенти та науковці технічного університету, а ще й фахівці компанії «Техімпекс», повідомляє прес-служба ВНТУ. Зауважимо, що у технічному університеті такий автомобіль був створений вперше.
Працюючи над розробкою такого автомобіля, фахівці консультувались із ветеранами АТО та спецпризначенцями.
Як розповів науковий керівник розробки і головний конструктор від ВНТУ Андрій Слабкий, подібних автомобілів в Україні практично немає.
«Ми створювали ЛТА на базі волонтерських авто «Пегас» і «Пегас-2», які розробив та виготовив Юрій Васильович Берко. Дані автомобілі вже служать в підрозділі розвідки та спеціального призначення в АТО. Саме при завершені побудови другого «Пегаса» ми познайомились з Юрієм Васильовичем та приватною оборонною компанією «Техімпекс», з якою і розпочали розробку та побудову легкого тактичного автомобіля типу «багі». У нашому автомобілі ми поєднали величезний досвід професійного автогонщика-конструктора Юрія Берка з технічними знаннями наших науковців та ентузіазмом студентів.
ЛТА — це фактично багі, який має широкий спектр використання. Може застосовуватись для дозорно-розвідувальних дій, спеціальних операцій, вогневої підтримки підрозділів, логістики, евакуації поранених, коректування вогню, патрулювання або як командно-штабне авто.
Автомобіль оснащується легким кузовом і має повну масу 1270 кг. При цьому машина укомплектована 2,0-літровим турбодизелем та може розвивати швидкість до 130 км/год. Привід – на задні колеса. Запас ходу – до 570 км. ЛТА також здатний долати підйоми та узгір’я з кутом 45 градусів.
Основною складністю була відсутність практики виробництва таких автомобілів промисловістю, а тому були відсутні будь-які нормативні документи.
«Однією із великих проблем був дуже стислий термін для виконання завдання», – продовжує Андрій Слабкий. – «Працювали після занять, у вихідні дні, інколи по 14 годин на добу. А ті, хто збирав автомобіль, до третьої години ночі працювали, аби вкластися в термін. За виготовлення ЛТА відповідав Юрій Берко, завдяки йому і титанічній роботі всієї команди ми впорались у визначений термін. Створили ЛТА усього за 6 місяців».
Коментарі — 0