Американська компанія хоче замінити курячі яйця по всьому світу штучними

Американська компанія хоче замінити курячі яйця по всьому світу штучними
Американська компанія хоче замінити курячі яйця по всьому світу штучними

Штучний замінник яйця, який продається в рідкому вигляді під брендом Just Egg, є найбільш гучним продуктом компанії

Компанія з США Eat Just захотіла замінити курячі яйця по всьому світу штучними, продаваними в рідкому вигляді.

Про це пише South China Morning Post.

Eat Just була основа в 2011 році і базується в каліфорнійському Сан-Франциско. Компанія встигла залучити фінансування від декількох великих фондів, в числі яких сінгапурський Temasek, а також від відомого гонконгського венчурного інвестора Лі Кашина. Їх вкладення дозволили Eat Just отримати статус «єдинорога» - так називають компанії, чия ринкова вартість перевищує мільярд доларів.

У жовтні Eat Just оголосила, що збирається залучити на ринку капіталу 200 мільйонів доларів, продавши частину акцій.

Якщо угода відбудеться, капіталізація компанії досягне двох мільярдів доларів. Кошти підуть в тому числі на будівництво в одній з азіатських країн заводу з виробництва штучного білка вартістю 120 мільйонів доларів.

Штучний замінник яйця, який продається в рідкому вигляді під брендом Just Egg, є найбільш гучним продуктом компанії. За словами співзасновника і голови Eat Just Джоша Тетрик, керівництво сподівається, що в недалекому майбутньому яйця рослинного походження стануть популярні не тільки у вегетаріанців, але і у всіх людей, що піклуються про здоров'я.

Найбільший потенціал Тетрик бачить на азіатському ринку, оскільки жителі країн з цієї частини світу активніше за інших цікавляться здоровим харчуванням. На даний момент на країни Азії припадає близько 64 відсотків світового ринку курячих яєць, який в минулому році оцінювався в 200,8 мільярда доларів. Також Eat Just випускає замінник майонезу, що продається у всіх великих торгових мережах США.

На батьківщині Eat Just так само спостерігається зростання попиту на замінники традиційних продуктів харчування рослинного походження. У минулому році локальний ринок виріс на 11 відсотків - до п'яти мільярдів доларів, багато в чому завдяки виробникам штучного м'яса Beyond Meat і Food Impossible.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: