Игорь Ляшенко

Игорь Ляшенко

Издатель

Всі публікації автора

Про пенсійну реформу та 35 років трудового стажу
Багато хто не зможе набрати ці 35 років, оскільки довгий час про необхідність трудового стажу ніхто не замислювався
Українцям потрібні дешеві автомобілі
Навіяно мітингом «бляхарів»
Подорожчання газу на заправках: де люди, де протест?
Може, це погано, що українці так слабо вимагають для себе матеріальні блага? Або ми добре розбираємося в тому, що справді є критично важливим для країни?
Чому потрібно монетизувати пільги
Кожна монетизована пільга додає ВВП. Будь-яка неоплачена послуга або товар - мінус ВВП
Зачем нам СССР и его забытая терминология?
Те, кто моложе 30 лет, про времена СССР личных впечатлений и воспоминаний не имеют.
Де буде центр Києва?
Якщо міська влада буде послідовною, то туристичний, прогулянковий і культурний центр столиці переміститься на Поділ.
85 років закону про три колоски: сотні тисяч українців лишилися життя та волі
7 серпня 1932 року радянська влада прийняла Постанову «Про охорону майна державних підприємств, колгоспів і кооперації та зміцнення суспільної (соціалістичної) власності»
Перекриття Харківського шосе у Києві: пожежу загасили голослівними обіцянками
Що людям робити в такій ситуації? Ось і виходять вони на дорогу
Рекет піднімає голову. Екзамен для поліції та СБУ
Події, так як стрілянина в Дніпрі, викликають тривогу. Відроджується манера влаштовувати не переговори, а стрілки
Україні доведеться пройти через амністію
Коли Донбас повернеться до України
На тротуарах стоятимуть автомобілі. А кияни будуть ходити поруч
Скільки можна йдучи по Києву відчувати себе збитковим, обтираючи боки про машини, припарковані на тротуарах!
Ми перегнали Європу тільки тарифами, а не якістю громадського транспорту
Про підвищення тарифів на проїзд
Влада і жителі Києва в комунікаційному тупику
Воскресіння з мертвих
Украинцы много работают
Вернее, мы тратим на работу слишком много времени. У нас в стране неоправданно длинный рабочий день.
Українці забагато працюють
35 годин на тиждень - саме скільки працюють у США та Європі
Люди самоорганізувалися, але чому їм не допомагає київська влада?
Чому люди багато років, ризикуючи життям і здоров'ям, в будь-яку погоду очікують на попутки посеред дороги?
Квартплата в Києві: за вас все вирішили, ви тільки сплачуєте
Київська влада піднімає ціну за обслуговування будинків (т.зв. «квартплату»).
Метро на Троєщину без китайців ми не побудуємо
Китайські будівельні корпорації нічого в Україні не будують.
1500-річчя Києва - вигадана дата
До Дня Києва
Інвестиції розбиваються об побут
Безглуздо кликати до Києва туриста, поки Київ незручний і нецікавий.
Євробачення як дорога іграшка
На проведення «Євробачення» в Києві тільки офіційно з бюджетів країни і міста витрачено 30 млн доларів. Багато це чи мало?
Кожному українцю по машині - завдання для уряду
Уряд повинен дати можливість кожному українцю купити хоч якусь, але свою машину.
Конкурентний ринок електроенергії. Що це для споживача?
Закон «О рынке электрической энергии».
Ганебна для влади ситуація з електричками на Київщині
Поїздки на електричках - це щоденна життєва необхідність для мільйонів
Безвіз для України: почуття приниження має зникнути
Потрібно пам'ятати, що прикордонний офіцер в аеропорту може познущатися допитом не гірше слідчого з податкової поліції
Пільги за чужий рахунок
Раз у раз в соцмережах і ЗМІ розповідають історії про учасників АТО, які хотіли скористатися законною пільгою і проїхати безкоштовно на маршрутці, а водій їм нагрубив, навіть не ставши дивитися посвідчення.
Кожне будівництво в Києві – скандал. Що з цим робити?
Міська влада Києва ніяк не може знайти спільну мову з киянами. Дуже добре це проявляється при новому будівництві
Будівництво бензоколонки в Києві. Бійки і поліція
Поліція проти народу
Реєстраця ФОПів - це зайве. Кожен з нас - підприємець
Скасувати треба непотрібні норми і безглузді реєстрації.
Антиросійські санкції: незабаром справа дійде до УПЦ МП та 1С
Чимало іноземних брендів все ще керують бізнесом в Україні з московських офісів