Як тютюнові компанії «присаджують» українських дітей на цигарки
Фото: pravda.com.ua
Українці і так занадто мало живуть і занадто багато хворіють, щоб добивати їх ще й тютюном
Тютюнові компанії щоразу вигадують все нові й нові способи залучити до себе нових курців та заробити гроші на їхньому здоров’ї. Адже завдяки вжитим нами обмежувальним заходам кількість курців за останні сім років впала з 28,3% до 22,8%.
Єдиним порятунком для тютюнових корпорацій сьогодні є хитрі маркетингові ходи, які дозволяють стримати падіння кількості клієнтів. Але найгірше, коли свої хитрощі вони спрямовують на наших дітей.
Безпрограшний варіант для молоді — цигарки зі смаком ягід та фруктів. Психіка людини так влаштована, що все смачне на несвідомому рівні їй здається якщо не корисним, то, принаймні, не шкідливим.
Курці зі стажем таке курити не стануть — вони вже звикли до неприємного запаху тютюну без ароматизаторів. Зате дітям такі смачні цигарки, без сумніву, прийдуться до вподоби. І це — нові кандидати до лав тих мільйонів людей, що померли від раку легенів.
Українці і так занадто мало живуть і занадто багато хворіють, щоб добивати їх ще таким чином. Тому я виступаю за впровадження ще більш жорстких обмежень для продажу тютюнової продукції.
З цією метою я виступила одним з ініціаторів антитютюнового законопроекту № 4030а, в якому, зокрема, забороняється розміщувати тютюнові вироби, пачки та макети у вітринах ларьків та магазинів, що саме по собі є рекламою куріння.
Дякую всім небайдужим за підтримку антитютюнових ініціатив, які рятують здоров’я наших дітей. Разом ми обов’язково доб’ємося прийняття цього законопроекту, не дивлячись ні на яке тютюнове лобі.
А батьків я дуже прошу: знайдіть правильні слова, поясніть своїм дітям, що смачне не завжди корисне!
Ми повинні захистити наших дітей від хитрих маркетологів з тютюнових корпорацій!
Коментарі — 0