Найбільше проявів сексизму зафіксовано в рекламній сфері (дослідження)
За останній місяць на території України було виявлено 48 прикладів реклами з проявами сексизму
Безліч відомих рекламних брендів використовують сексистську рекламу, щоб привернути увагу споживачів. Найбільше такою рекламою зловживають заклади громадського харчування. Про це розповіли на прес-конференції у «Главкомі» голова Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних» Олександра Веденьєва та координатор проектів організації Юлія Макарова.
За словами активістів, відомі бренди використовують оголене жіноче або чоловіче тіло як свою фішку.
«Наприклад, один з популярних брендів електроніки зобразив у своїй рекламі красиву дівчину з дорогим телефоном та написом: «Взяла в кредит, а не те, що ти подумав». Також в одній рекламі експлуатують образ чоловіка - спортсмена та, як вони самі його називають, чахлика під гаслом: «Розмір має значення», - розповіла Веденьєва.
Великий прояв сексизму виявлено в закладах громадського харчування, починаючи від дорогих ресторанів й закінчуючи сімейними кафе та піцеріями.
«Наприклад в рекламі хотдогу зобразили двох дівчат, які стоять на колінах й повторюють сцену з порнографічного фільму. Такі факти є неприпустимими. Особливо, коли заклади позиціонують себе як сімейні. Адже люди туди приходять з дітьми, які все бачать», - розповіла експерт.
Також були зафіксовані випадки, коли гендерна ознака заважає людині влаштуватися на ту чи іншу посаду. Як розповіли активісти, один відомий адвокат, за сумісництвом радник народних депутатів, розміщував вакансію на посаду свого помічника та запрошував лише чоловіків з гарною зовнішністю та від 27 до 33 років.
«Він пояснив свою позицію, що жінки менш кваліфіковані та в них хворіють діти», - розповіла Макарова.
Також, за словами активістів, на території України було виявлено за останній місяць 48 прикладів реклами з проявами сексизму.
Пропонуємо переглянути запис прес-конференції:
Коментарі — 0