Електронна торгівля в Китаї зросла на 34%
Разом зі збільшенням електронної торгівля відбувається зменшення продажів комерційної нерухомості у Пекіні
У першому кварталі 2018 року в Китаї зберіглося швидке зростання роздрібних продажів на платформах електронної торгівлі.
У січні-березні обсяг роздрібних онлайн-продажів в Китаї досяг 1,5 трлн юанів (238,5 млрд доларів США), збільшившись на 34,4 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомив офіційний представник міністерства комерції КНР Гао Фен.
У зазначений відрізок часу частка електронної торгівлі в загальному обсязі роздрібних продажів країни склала 16,1 відсотка, що на 3,7 процентного пункту вище, ніж роком раніше.
Темпи зростання роздрібних продажів на онлайн-платформах виявилися значно вище, ніж в продуктових магазинах, супермаркетах і торгових центрах, незважаючи на те що в фізичних торгових точках з початку року спостерігається прискорене зростання продажів.
У першому кварталі 2018 року площа проданої комерційної нерухомості в Пекіні скоротилася на 66 відсотків у річному вираженні і склала 789 тис. кв. м. Про це свідчать останні дані, опубліковані статистичним управлінням мегаполісу.
У січні-березні поточного року в Пекіні почалося будівництво нової комерційної нерухомості загальною площею 1 млн 548 тис. кв. м, що на 52,7 відсотка менше, ніж роком раніше. У першому кварталі площа побудованої комерційної нерухомості в столиці Китаю скоротилася на 31,1 відсотка в річному обчисленні до 1 млн 863 тис. кв. м.
Коментарі — 0