«Совок помер». Популярний маркетплейс заявив, що українці перестали святкувати 23 лютого

«Совок помер». Популярний маркетплейс заявив, що українці перестали святкувати 23 лютого
Цього року сплеску продажів «чоловічих подарунків» не зафіксовано
фото з відкритих джерел

Лідери продажів в Україні нині – сейфи для зброї, каністри і батарейки

Продажі українського маркетплейсу Rozetka свідчать, що українці перестали купувати подарунки до 23 лютого, це колишній день радянської армії, який сьогодні святкують у РФ як «день захисника вітчизни». Про відсутність замовлень на «чоловічі» подарунки повідомив співвласник Rozetka Владислав Чечоткін.

Натомість лідери продажів в Україні нині – сейфи для зброї, каністри і батарейки.

За словами бізнесмена, 23 лютого – найкращий день, щоб переконатись, що в Україні «помер совок». Співвласник Rozetka зазначив, що він щороку аналізує товари, які продаються, і розуміє що українці нині дуже далекі від свята, яке «за поребриком» називають днем захисника вітчизни і днем радянської армії.

«Десять років тому цього дня продавались умовні «подарунки чоловікам». Сім років тому їхня кількість почала стрімко скорочуватись, а минулого року їх було дуже мало. У цьому році – їх немає. Це парадокс, але я радий, що продажів немає», – заявив Чечоткін.

Підприємець також додав, що жоден з його знайомих цього дня не надіслав йому «ідіотську вітальну листівку», а люди зрілого віку також перестали себе асоціювати з цим днем.

«Які б фантазії не народжувала пропаганда Путіна, Україна пережила своє радянське минуле, попрощалася з ним і пішла вперед. Ми нікому і ніколи не віддамо свою свободу», – наголосив Чечоткін у своєму дописі.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: