рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Високі тарифи «Укрзалізниці» та портів негативно впливають на товаровиробників - Новіков

    • Розсилка
    Підвищення логістичних витрат буде закладено товаровиробником в ціну продукції, що негативно вплине на обсяг її реалізації, - Новіков - Високі тарифи «Укрзалізниці» та портів негативно впливають на товаровиробників - Новіков
    Підвищення логістичних витрат буде закладено товаровиробником в ціну продукції, що негативно вплине на обсяг її реалізації, - Новіков

    Наміри «Укрзалізниці» підвищити тариф на вантажні перевезення економічно необґрунтовані, - голова спілки «Аграрний союз України»

    Невиправдано високі тарифи на вантажоперевезення залізницею та портові збори негативно впливають на товаровиробників. Про це заявив голова громадської спілки «Аграрний союз України» Геннадій Новіков.

    На його думку, наміри «Укрзалізниці» підвищити тариф на вантажні перевезення економічно необґрунтовані. «За рахунок чого, чому повинні підвищуватися затрати у залізниці? За рахунок чого вони виросли, ці затрати, що треба змінювати тарифи?» - запитав Новіков.

    Він також наголосив: підвищення логістичних витрат буде закладено товаровиробником в ціну продукції, що негативно вплине на обсяг її реалізації.

    Окрім того голова «Аграрного союзу України» звернув увагу, що портові збори в Україні значно перевищують збори в країнах-сусідах і їх потрібно знижувати, адже через високі логістичні витрати вітчизняні-підприємства експортери не можуть конкурувати на світових ринках.

    «Про ці портові збори говорено-переговорено. Приводилися і поряд порти, і т.д., де у нас 20 доларів, там 8, там 7. Тому вдвічі-втричі дорожче логістика, портові збори. Що тут скажеш? Просто якщо в Європі фермер отримує від 65 до 72% від ціни, а у нас це 40-45%, то от вам і вартість логістики», - сказав Новіков.

    Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання «Укрзалізниці» послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

    Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.

    Раніше представники провідних галузей промисловості та агропромислового комплексу з метою для вирішення проблеми погіршення конкурентоспроможності в порівнянні з іншими виробниками на світовому ринку пропонують Кабінету міністрів України знизити портові збори в країні на 20%.

    Відповідну пропозицію галузеві організації виклали в листі до прем'єр-міністра Денису Шмигаль. Серед підписантів листа - глава Федерації металургів України Сергій Біленький, президент «Укрметалургпрома» Олександр Каленков, президент Української зернової асоціації Микола Горбачов, президент Союзу хіміків України Олексій Голубов, голова Федерації роботодавців паливно-енергетичного комплексу України Анатолій Татаринов, виконавчий директор Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції «УкрФА» Сергій Кудрявцев, віце-президент Асоціації підприємств скляної промисло ності «Скло України» Володимир Квітів.

     


    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ