Мінінфраструктури не бореться з корупцією в портах і в «Укрзалізниці» - Гончар
Експерт наголошує, що Мінінфраструктури має сприяти збільшеню товаропотоків, розвивати транзитний потенціал країни, але його реальні дії призводять до протилежних наслідків
Міністерство інфраструктури не здатне побороти корупцію ні в портах, ні в «Укрзалізниці». Про це заявив президент Центру глобалістики «Стратегія ХХІ» Михайло Гончар.
«Корупційні потоки як були, так і є. Очевидно, що вони, може, навіть і зросли. І тому по суті уряд, перше, що він не має політичної волі, це одне. А друге, якби він навіть мав, то не факт, що йому це вдалося б зробити, а саме прибрати паразитів з цих схем, які зрештою приводять до зростання тарифів на перевалку і т.д., з-за чого втрачається конкурентоздатність», - сказав Гончар.
Він наголосив: міністерство інфраструктури має сприяти збільшеню товаропотоків, розвивати транзитний потенціал країни, але його реальні дії призводять до протилежних наслідків.
«Міністерство транспорту має перейматися збільшенням товаропотоків, активізацією логічних потоків. А тут наче все навпаки, воно захищає природні монополії», - сказав Гончар.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.
Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян назвав істотними недоліками в роботі міністра інфраструктури сумнівну кадрову політику і масштабну корупцію в «Укрзалізниці», а також порадив керівництву Мінінфраструктури і «Укрзалізниці» пошукати фінансовий ресурс не підняттям тарифів на вантажні перевезення, а зосередитися на подоланні корупції, втрати від якої складають 15-20 млрд грн на рік.
Коментарі — 0