Київська влада похвалилася успіхами у боротьбі з незаконною рекламою

Київська влада похвалилася успіхами у боротьбі з незаконною рекламою
Незаконну «рекламу на колесах» демонтують

Завдяки новим правилам розміщення реклами її кількість на вулицях міста має зменшитися вже упродовж двох років

Протягом лютого в столиці демонтовано 1046 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 530 одиниць демонтували їхні власники, повідомляє прес-служба КМДА.

Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • банер – 286;
  • вивіска – 212;
  • електронне табло – 8;
  • конструкції на даху – 9;
  • кронштейн – 82;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 7;
  • прапор, прапорець – 8;
  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 215;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 2;
  • транспорт – 6;
  • тумба, що стоїть окремо – 75;
  • холдер – 103;
  • щит на фасаді – 3;
  • щит, що стоїть окремо – 30.

У КМДА зазначають, що завдяки новим правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.

Нагадаємо, нові Правила розміщення рекламних засобів (стосуються всіх типів реклами, в тому числі й фасадної) у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій.

Як повідомлялося, на початку березня комунальне підприємство «Київреклама» розпочало демонтаж незаконної «реклами на колесах» у столиці.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: