У Кличка похвалилися, як просувається зачистка Києва від реклами
За місяць у Києві було демонтовано понад 1000 незаконних рекламних засобів
Протягом червня у столиці демонтовано 1160 незаконних рекламних засоби (РЗ), серед яких 739 одиниць демонтовано власниками. Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.
Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 248; вивіска – 233; електронне табло – 6; елементи благоустрою – 1; конструкції на даху – 19; кронштейн – 111; лайтпостер, що стоїть окремо, – 32; прапор, прапорець – 7; телевізійний екран на фасаді – 2; телевізійний екран, що стоїть окремо – 1; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 186; транспарант-перетяжка – 6; транспорт – 4; тумба, що стоїть окремо – 43; холдер – 140; щит на фасаді – 52; щит що стоїть окремо – 69.
Нагадаємо, протягом травня у столиці демонтовано 1516 незаконних рекламних засоби (РЗ), серед яких 968 одиниць демонтували їхні власники.
Нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.
Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті близько 7000 саме наземних конструкцій.
Коментарі — 0