Війна з незаконною рекламою: столична влада хвалиться своїми перемогами

Війна з незаконною рекламою: столична влада хвалиться своїми перемогами
Столицю поступово очищують від незаконної реклами

За місяць демонтовано понад 2 тис. рекламних конструкцій

Протягом вересня у Києві було демонтовано 2086 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 1455 одиниць демонтували їхні власники.

Так, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банер – 509; вивіска – 697; електронне табло – 34; елементи благоустрою – 1; конструкція на даху – 13; кронштейн – 241; лайтпостер, що стоїть окремо, – 4; лайпостер на фасаді – 101; прапор, прапорець – 10; тимчасова виносна спеціальна конструкція – 298; транспарант-перетяжка над вулицею – 1; транспорт – 38; тумба, що стоїть окремо, – 39; холдер – 35; щит на фасаді – 6; щит, що стоїть окремо, – 58. Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації.

Нагадаємо, що нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно із документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ як перетяжки над дорогами.

Завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються винятково наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі у місті понад 7000 наземних конструкцій.

Як повідомлялося, днями від рекламних конструкцій було очищено міст Патона.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: