Як працюватиме «Київводоканал» на новорічні свята
Аварійні служби цілодобово чергують і на свята
«Київводоканал» повідомив споживачам, як компанія працюватиме на новорічні свята. У прес-службі нагадали, що аварійні служби «Київводоканалу» цілодобово чергують і на новорічні свята.
Якщо сталася аварія або відсутня холодна вода, потрібно звертатися до цілодобової диспетчерської служби 15-81 або (044) 200-7301, зазначили у компанії.
«Київводоканал завжди заздалегідь попереджає про планові та аварійні роботи відразу після їх початку через сайт, Facebook та оголошення на будинках - перевірте, чи є ваша адреса у переліку тимчасових відключень холодного водопостачання чи планових відключеннях у новинах. Якщо у вас немає води і при цьому відсутнє оголошення про відключення водопостачання, ви не знайшли свій будинок у переліку адрес, які відключено у зв’язку з плановим або аварійним ремонтом, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку робітниками керуючої компанії або ОСББ. Тому потрібно звернутися до своєї керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ)», - повідомили у «Київводоканалі».
«Якщо зникла і гаряча, і холодна вода, то це може бути аварія у будинку. Будь ласка, спробуйте зателефонувати на гарячу лінію Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ КМДА – 15-57 або (044) 486-17-93; до ЖЕКу або ОСББ; до Контактного центру міста Києва – (044) 205-73-37», - радять у компанії.
«Якщо ви помітили виток води на вулиці, то терміново зателефонуйте до диспетчерської Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01 або 15-81», - додається у повідомленні.
Також у компанії нагадали, що «Київводоканал» надає послуги тільки холодного водопостачання та каналізації.
Щодо гарячого водопостачання слід звертатися до «Київтеплоернерго».
Коментарі — 0