Армія замовила російського дизелю на 400 мільйонів гривень
Оксана Воронцова
glavcom.ua
Поставки російського дизельного пального було зупинено у зв’язку з рішенням Федеральної служби з технічного та експортного контролю обнулити більшість раніше виданих дозволів експортера
Міністерство оборони України 1 вересня уклало угоду з дочірнім підприємством «Прикарпатзахідтранс» Південно-західного акціонерного товариства трубопровідного транспорту нафтопродуктів про поставку дизельного пального на 399,83 млн грн. Про це повідомляється у системі «ПроЗорро».
До грудня мають поставити 28 400 т дизпального євросорту С виду І (ДТ-3) по 14 078 грн/т. Це на 26% дешевше за середню гуртову ринкову ціну на більш якісне пальне Євро-5, яке, за даними OilNews, зараз коштує 19 060 грн/т.
Тендер провели за переговорною процедурою для потреб оборони. У липні Кабмін дозволив Міноборони, СБУ, Службі зовнішньої розвідки, МВС, Нацгвардії, Держприкордонслужбі, Нацполіції, ДСНС та ПАТ «Укрзалізниця» купувати дизель, який перебуває на балансі фірми до кінця року та не відповідає Технічному регламенту.
Пропозицію «Прикарпатзахідтрансу» було акцептовано Міністерством оборони ще у липні. Тоді це пояснювали необхідністю швидко отримати ресурс через зрив поставок з боку «Трейд Коммодіті». Однак укладання угоди загальмувала Державна фіскальна служба, яка повідомила про проблеми з розмитненням пального і правом власності на нього.
Зрештою угоду про поставки російського пального було укладено 1 вересня. А вже за кілька днів Oilnews повідомило про зупинку поставок дизпального з Росії до України. Сергій Куюн з Консалтингової групи «А-95» 12 вересня повідомив про припинення поставок і по трубопроводу.
Поставки російського дизельного пального в Україні було зупинено у зв’язку з рішенням Федеральної служби з технічного та експортного контролю обнулити більшість раніше виданих дозволів експортерам. «Поставки вже законтрактованого ресурсу тривають. Проте нових партій не відвантажують», – пояснило джерело Oilnews.
«Прикарпатзахідтранс» експлуатує ділянку нафтопродуктопроводу Самара – Західний напрямок на території України. Кінцевим бенефіціаром фірми є громадянин Німеччини Анатолій Шефер зі Швейцарії. На нього записано швейцарську компанію International Trading Partners AG, яка в березні купила АТ «Південно-західне акціонерне товариство трубопровідного транспорту нафтопродуктів» у російської «Транснафти».
Раніше ITP AG очолював швейцарець Патрік Стач, а Шефер був членом правління. Стач також керує юридичною фірмою та веде консультаційну діяльність у Швейцарії.
Серед контрагентів ITP AG були фірми оточення Віктора Медведчука.
На думку керівника Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, «усім очевидно, що за швейцарською юрисдикцією піде робота між російськими постачальниками і українськими покупцями нафтопродуктів».
До грудня мають поставити 28 400 т дизпального євросорту С виду І (ДТ-3) по 14 078 грн/т. Це на 26% дешевше за середню гуртову ринкову ціну на більш якісне пальне Євро-5, яке, за даними OilNews, зараз коштує 19 060 грн/т.
Тендер провели за переговорною процедурою для потреб оборони. У липні Кабмін дозволив Міноборони, СБУ, Службі зовнішньої розвідки, МВС, Нацгвардії, Держприкордонслужбі, Нацполіції, ДСНС та ПАТ «Укрзалізниця» купувати дизель, який перебуває на балансі фірми до кінця року та не відповідає Технічному регламенту.
Пропозицію «Прикарпатзахідтрансу» було акцептовано Міністерством оборони ще у липні. Тоді це пояснювали необхідністю швидко отримати ресурс через зрив поставок з боку «Трейд Коммодіті». Однак укладання угоди загальмувала Державна фіскальна служба, яка повідомила про проблеми з розмитненням пального і правом власності на нього.
Зрештою угоду про поставки російського пального було укладено 1 вересня. А вже за кілька днів Oilnews повідомило про зупинку поставок дизпального з Росії до України. Сергій Куюн з Консалтингової групи «А-95» 12 вересня повідомив про припинення поставок і по трубопроводу.
Поставки російського дизельного пального в Україні було зупинено у зв’язку з рішенням Федеральної служби з технічного та експортного контролю обнулити більшість раніше виданих дозволів експортерам. «Поставки вже законтрактованого ресурсу тривають. Проте нових партій не відвантажують», – пояснило джерело Oilnews.
«Прикарпатзахідтранс» експлуатує ділянку нафтопродуктопроводу Самара – Західний напрямок на території України. Кінцевим бенефіціаром фірми є громадянин Німеччини Анатолій Шефер зі Швейцарії. На нього записано швейцарську компанію International Trading Partners AG, яка в березні купила АТ «Південно-західне акціонерне товариство трубопровідного транспорту нафтопродуктів» у російської «Транснафти».
Раніше ITP AG очолював швейцарець Патрік Стач, а Шефер був членом правління. Стач також керує юридичною фірмою та веде консультаційну діяльність у Швейцарії.
Серед контрагентів ITP AG були фірми оточення Віктора Медведчука.
На думку керівника Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, «усім очевидно, що за швейцарською юрисдикцією піде робота між російськими постачальниками і українськими покупцями нафтопродуктів».
Коментарі — 0