Ми відкрито конкуруємо з державними буксирами Одеського порту і приватними компаніями, - директор «Екофлоту»

Ми відкрито конкуруємо з державними буксирами Одеського порту і приватними компаніями, - директор «Екофлоту»

За словами Катерини Кузьменко, компанія «Екофлот» ніколи не брала буксири в оренду у Одеського морпорту

На сьогоднішній день  жодного конфлікту між Одеським морським портом і компанією «Екофлот» немає, а інформацію про такий «конфлікт» видають конкуренти, яким вигідно використовувати нечесні методи в конкурентній боротьбі на ринку.

Про це в інтерв'ю «Українським новинам»  розповіла директор компанії «Екофлот» Катерина Кузьменко.

«У період важкої льодової навігації взимку 2016-2017 років, через брак потужних буксирів в Одеському морському порту, ми запропонували керівництву порта об'єднати наші зусилля і працювати разом. Це було єдине рішення для забезпечення безперебійної роботи, виконання плану заходів суден, недопущення простою судів, і, відповідно, уникнення штрафних санкцій до порту. У результаті всю льодову компанію відпрацювали чітко. Не зупиняючись ні на хвилину. Дійсно, була суперечка, яку довелося вирішувати в суді, але конфлікту між портом та «Екофлотом» «немає», - зазначила Катерина Кузьменко.

Пояснюючи суть судового спору між компанією «Екофлот» і Одеським портом, Катерина Кузьменко зазначила: «Коли порт замовляв буксири у «Екофлота», рахунок судновласнику за надані послуги виставляв порт і оплату за всю операцію отримував порт. Компенсаційні витрати - це була погодинна оплата роботи залучених буксирів «Екофлота» за тарифами порта, вже сплачені судновласником порту, але не перерахована від порта нашій компанії. Мабуть, з грошима важко було розлучатися. Ми прочекали півроку. Довелося звернутися до суду. В процесі судового розгляду відмовилися від всіх супутніх витрат (інфляційні, відсотки за прострочення оплати, судові витрати і т.д.). Нашою метою не було «заробити на порті», хотіли лише повернути своє».

За словами Катерини Кузьменко, компанія «Екофлот» ніколи не брала буксири в оренду у Одеського морпорту. «Для буксирних операцій ми використовуємо буксир «Гайдамака», вже відмінно зарекомендував себе буксир «Кілбі» і новий для Одеси буксир льодового класу «Австралія». В даний час нами залучено на договірній основі 5 буксирів, але жодного з одеського портового флоту», - зазначила Катерина Кузьменко. Пояснюючи численні «чутки» про компанію «Екофлот», директор підприємства підкреслила: «Наша компанія - не єдиний приватний оператор буксирних послуг в Україні. В даний час тільки в акваторії Одеського порту працює 4 буксирних компанії. І ще є ряд компаній, які хочуть працювати в цьому сегменті. Підступи конкурентів, які використовують брудні, нечесні методи боротьби, привели до публікацій статей. Інформація змінюється і подається у спотвореному вигляді. Ми відкрито конкуруємо з державними буксирами Одеського порту і приватними буксирними компаніями, що працюють в акваторії, постійно покращуючи сервіс. Наші тарифи аналогічні тарифам порту. А вибір буксирної компанії залишається за судновласником».

Нагадаємо, Закон України «Про морські порти України» встановлює вичерпний перелік послуг, які надаються виключно державними підприємствами. У числі послуг відсутні операції з буксирування, що виключає монополію морських портів, як державних підприємств, на надання таких послуг, тобто, при буксируванні можуть виступати і приватні компанії. Законами України заохочується вільна конкуренція. Законодавством України не передбачений порядок застосування тарифів по модулю або за погодинною ставкою, як і розмір самої ставки. Обидві тарифні ставки застосовуються на розсуд буксирної компанії, що надає послугу.

З 2014 року в Україні скасовано держрегулювання тарифів на буксирні послуги, і порт має право самостійно визначати вартість своїх послуг і продавати їх на ринку на свій розсуд без узгодження, надавати знижки і нараховувати надбавки до тарифів.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: