Тендерний скандал в «Укрпошті»: компанія пояснила, чому накупила оргтехніки на 70 млн грн поза системою ProZorro
В «Укрпошті» переконують, що змогли добитися від постачальників істотного зниження ціни на техніку
Дирекція Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» запевняє, що процедура закупівлі 3500 комп'ютерів для регіональних відділень пройшла відповідно до законодавства.
«Процедуру закупівлі було розпочато 31 березня 2016 року, відповідно до за чинного на той момент законодавства (відповідно Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року). 21 вересня 2016 року відбулось розкриття пропозицій конкурсних торгів, що транслювалося в прямому ефірі на Youtube. 30 вересня очікується підписання контракту за результатами даного тендеру», – повідомляє прес-служба підприємства.
Відповідно до повідомлення, з урахуванням зміни керівництва компанії в червні 2016 року тендер було призупинено, але згодом продовжено, оскільки, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року, процедури закупівель товарів, робіт та послуг, які було розпочато до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення його в дію. «Також важливим чинником продовження тендеру стало те, що скасування тендеру призвела б до зриву закупівлі необхідної техніки до кінця 2016 року», – зазначили в «Укрпошті».
Крім того, у компанії зазначили, що змогли добитися від постачальників істотного зниження ціни на техніку. «Середня вартість закупівлі знизилася на 22% від орієнтовної вартості закупівлі. Таким чином, середня вартість техніки виявилася значно нижчою за роздрібну ціну в інтернет-магазинах», – наголосили в прес-службі. В «Укрпошті» уточнили, що було зекономлено близько 20 млн грн.
Коментарі — 0