У МАУ відповіли на звинувачення пасажира у мовній дискримінації

У МАУ відповіли на звинувачення пасажира у мовній дискримінації

Авіакомпанія вимагає від науковця публічних вибачень, інакше погрожує зверненням до суду

В МАУ вважають, що звинувачення у мовній дискримінації з боку пасажира Юрія Шевчука - безпідставні і провокативні. Про це прес-служба авіакомпанії написала на своїй сторінці в Facebook.

«Авіакомпанія МАУ обурена безпідставними публічними звинуваченнями з боку пасажира Юрія Шевчука, який стверджує, що співробітниця МАУ в міжнародному аеропорту Барселони нібито анулювала його квиток через те, що він звертався до неї українською мовою. Оскільки ця заява є абсолютно безпідставною та відкрито провокаційною, а пасажир не надав жодного документального/аудіо/відео- доказу на підтвердження своїх слів, авіакомпанія вважає за потрібне заявити наступне:

  •   МАУ не має власних співробітників в аеропорту Барселони, а користується послугами іспанської обслуговуючої компанії. У своїй діяльності авіакомпанія МАУ керується чинним міжнародним та внутрішнім законодавством України. Основними робочими мовами авіакомпанії МАУ є українська та англійська. Працівники обслуговуючих компаній в аеропортах повинні знати англійську. Агент хендлінгу, яка спілкувалася з пасажиром, – львів’янка, чия рідна мова – українська. І тому вона залюбки говорила з паном Шевчуком українською. Даний факт підтверджує абсурдність звинувачень у мовній дискримінації. Це визнає і сам автор публікації, який у коментарях зазначив, що агент перейшла на українську, коли почула, якою мовою розмовляє пасажир.
  •   МАУ не має власної стійки реєстрації в аеропорту Барселони, а користується тими, які виділяються аеропортом для кожного конкретного рейсу. При цьому авіакомпанія не використовує стійки спільно з будь-якими іншими перевізниками, в тому числі й «Аерофлотом»», - йдеться  у відповіді авіакомпанії.

В авіакомпанії відзначили, що квиток Шевчука дійсно був анульований системою бронювання, оскільки він порушив правила використання польотних купонів. Якщо маршрут складається з декількох пунктів, то пасажир повинен здійснювати перельоти в такій послідовності, яка вказана в квитку.

«Пан Шевчук придбав квиток, який включав в себе чотири ділянки перевезення. Після успішного перельоту на першому сегменті він не прибув на посадку на другу і третю ділянки перевезення. При цьому пасажир жодним чином не повідомив авіаперевізника про свій намір продовжити повітряну подорож і використовувати четверту ділянку перевезення. Це порушення призвело до автоматичної ануляції його квитка системою бронювання», - розповіли в МАУ.

Згідно з правилами, якщо пасажир порушує послідовність перельотів, то авіакомпанія може відмовити в перевезенні та поверненні вартості невикористаний купонів.

«МАУ вимагає від пана Шевчука принести публічні вибачення. В іншому разі МАУ залишає за собою право звернутися до суду з позовом про захист честі та гідності.

Компанія також повідомить керівництво вищого навчального закладу - Columbia University in the City of New York про їх співробітника, який поширює в мережі інтернет завідомо недостовірну інформацію, яка негативно впливає на ділову репутацію національного авіаперевізника України», - повідомили у МАУ.

Раніше повідомлялося, що Юрій Шевчук, мовознавець та лектор Колумбійського університету (США), заявив про знущання, від яких він потерпав від працівниці Міжнародних авіаліній України після свого прохання говорити з ним українською мовою, а не російською. Цей інцидент Шевчук розцінив як «форму національного приниження».



Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: