В «Київенерго» пояснили, чому надсилають квитанції з боргами за гарячу воду тим, хто має бойлери

В «Київенерго» пояснили, чому надсилають квитанції з боргами за гарячу воду тим, хто має бойлери
Бойлер в квартирі

Якщо в квартирі є бойлер, то про це треба повідомити в «Київенерго», адже саме через наявність бойлера більшість споживачів припинили передавати показники лічильника

Фінансовий директор «Київенерго» Тетяна Грязнова розповіла «Главкому»про те, чому столична енергокомпанія надсилає киянам, у яких вже встановлені бойлери, платіжки з боргами.

«З приводу виставлених рахунків (на гарячу воду, з якими не погоджуються споживачі, – «Главком») - на сьогодні «Київенерго» відпрацьовує в кожному районі поетапно всі будинки, де знімає показники лічильників обліку гарячої води у споживачів, щоб зробити перерахунок і правильно розрахуватися. Але більше ніж 150 тис споживачів гарячої води протягом двох років поспіль ні копійки не платили, і жодного слова (в платіжках – Главком) про показники лічильника гарячої води не надавали», - дивується Грязнова. Очевидно, що це саме ті споживачі, в квартирах яких встановлені електричні бойлери, а їм прислали платіжки, розраховані за високими нормами споживання.

Логічніше було б пояснити споживачеві: якщо в квартирі є бойлер, то про це треба повідомити в «Київенерго», адже саме через наявність бойлера більшість споживачів припинили передавати показники лічильника. Зрозуміло, що у споживачів з бойлером з гарячого крану тече вода іншої компанії - «Київводоканалу», але підігріта власним бойлером. Схоже, що згодом так і буде, але спочатку «Київенерго» проведе суцільну перевірку.

«Щоб відпрацювати цю групу споживачів (150 тисяч – «Главком»), зараз створені бригади. На будинках з’являтимуться об’яви про те, що «Київенерго» буде ходити і перевіряти прилади обліку, тобто, знімати показники обліку гарячої води. Потім буде зроблено перерахунок для всіх споживачів», - пообіцяла головна фінансистка компанії.

Проте не варто чекати завершення цих рейдів тим споживачам, які отримали сумнівні платіжки: їм Тетяна Грязнова радить «звернутися за перерахунком, якщо дійсно не споживав стільки послуг, тому що стоїть бойлер. Зробимо перерахунок. Ми щомісяця робимо перерахунки споживачам приблизно на суму 3-4 млн грн – в основному робимо це в міжопалювальний сезон».

За перерахунком не обов’язково йти до сервісного центру компанії. Всі дані споживач може надати через Особистий кабінет на сайті «Київенерго». «Якщо у споживача є прямий договір з компанією на гарячу воду і тепло, то він спокійно може зареєструватися, внести показники своїх лічильників і зробити заявку на перерахунок. В тих будинках, де немає прямого договору з «Київенерго» (де ОСББ купує гігакалорію як товар), то там треба з’ясовувати ці питання зі своїми ОСББ», - підкреслила Тетяна Грязнова.

Але найбільші проблеми у киян – попереду. Старт опалювального сезону в Києві виявив цілковиту неготовність теплових та електричних мереж столиці до осінньо-зимових навантажень – через арешт рахунків «Київенерго» за борги не велася підготовка до зими.

Довідка:

Заборгованість столичних споживачів теплової енергії перед ПАТ «Київенерго» на 1 вересня 2016 року - 1,72 млрд грн. Заборгованість за електричну енергію з початку року зросла в 1,4 рази та на 1 вересня склала 889,2 млн грн.

Експерти прогнозують подальше нарощування заборгованості через подвійне зростання (з липня) тарифів на тепло та гарячу воду для населення, тому найбільші потрясіння цього опалювального сезону ще попереду.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: