У мережі закликали до бойкоту Adidas через чоловіка в жіночому купальнику
Вибір моделі для реклами викликав обурення у соціальних мережах
Спортивний бренд Adidas представив нову рекламу жіночої колекції пляжного одягу, яку розкритикували покупці. Компанія виклала на своєму сайті знімки жіночого купальника для чоловіків.
Купальник був створений південноафриканським дизайнером Річем Мнісі. Adidas заявив, що купальний костюм – це «свято самовираження, уяви та непохитної віри в те, що любов поєднує».
Вибір моделі для реклами викликав обурення у соціальних мережах. В інтернеті шириться хештег #BoycottAdidas, і користувачі закликають бойкотувати спортивний бренд.
«Жіночі купальники не прикрашені опуклостями. Я не розумію, чому компанії добровільно роблять це із собою. Вони могли б хоча б сказати, що костюм «унісекс»,, але не сказали, тому що він стирає з лиця землі жінок», – написала у Twitter американська зірка плавання Райлі Гейнс. «Я досить доросла, щоб пам'ятати, коли жінки насправді рекламували жіночі купальні костюми, а не чоловічі», – додала активістка Ненсі Мейс.
Коментарі — 0