Кількість клієнтів «Чернігівгаз Збуту» за рік збільшилася майже на 1,2 тис.

Кількість клієнтів «Чернігівгаз Збуту» за рік збільшилася майже на 1,2 тис.

Найбільший приріст клієнтської бази спостерігається в Чернігові

Впродовж року клієнтська база ТОВ «Чернігівгаз Збут» поповнилася 1191 особовим рахунком. Станом на 1 жовтня 2018 року у компанії загальна кількість побутових споживачів газу досягла 356,5 тис. Крім того, «Чернігівгаз Збут» забезпечує енергоносієм понад 1,5 тис. комерційних споживачів Чернігівської області.

Найбільший приріст клієнтської бази спостерігається в м. Чернігові та прилеглому районі – 761 споживач, а також в Ніжині – 156 клієнтів. В першу чергу це пов`язано з активною забудовою цих населених пунктів. Натомість в Новгород-Сіверському, Семенівському, Борзнянському, Куликівському та Ріпкинському районах з’явилось по 2-3 нових користувачів газу.

«Абонентська база перебуває у постійному русі. Разом з відкриттям нових рахунків, йде ліквідація вже існуючих. На це впливає декілька чинників – вимоги нового законодавства, перехід домогосподарств з побутового на комерційне споживання, відключення від газопостачання безхозних та зруйнованих будинків, помилково відкриті рахунки, тощо. Таким чином за останній рік було закрито близько 600 особових рахунків», - повідомив директор «Чернігівгаз Збуту» Іван Луста.

Наприклад, згідно з Правилами постачання природного газу, які діють з 2015 року, за однією поштовою адресою, навіть якщо майно поділено на декілька власників, має бути закріплений лише один особовий рахунок. 

Наразі більша частина поставок газу «Чернігівгаз Збуту» припадає на побутових споживачів. За словами директора компанії Івана Лусти, саме ця категорія є найбільш проблемною і трудомісткою.

«Обслуговування населення вимагає від нас щоденного прийому клієнтів та опрацювання звернень, видачі довідок, друку та доставки квитанцій, забезпечення роботи контакт-центру та інших дороговартісних сервісів. І все це за рахунок торговельної націнки не більше 2,5% від ціни закупівлі природного газу. Крім того, ситуацію обтяжує низька платіжна дисципліна та велика кількість отримувачів пільг та субсидій», - розказав керівник.

Для спрощення взаємодії з клієнтами та оперативного вирішення проблемних питань, фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» продовжують оптимізувати систему обслуговування за допомогою нових каналів дистанційного зв`язку - контакт-центру, особистого кабінету на сайті 104.ua та розширення спектру платіжних онлайн-систем. З останніх нововведень слід відзначити запуск мобільного додатку для смартфонів 104 Mobile.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: