Фінал Ліги чемпіонів: у Кличка розповіли, як «розрулили» історію з рекламою ворожого «Газпрому»
Київська міська влада домовилась з УЄФА про обмеження під час фіналу Ліги чемпіонів реклами російської газової корпорації
Реклама «Газпрому», яка з’явилася у Києві всередині фестивального містечка фіналу Ліги чемпіонів, зникла звідти того ж дня. Як це вдалося зробити, розказав у інтерв’ю «Главкому» заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
«Всередині фестивального містечка представники УЄФА, які відповідали за комерцію, для себе вирішили, що це – їхня територія і вони як би не порушують домовленість. Але оскільки це вирвалося в публічний простір і викликало абсолютно об'єктивне обурення у киян, в цей же день на засіданні координаційного штабу зі всіма силовиками, я одразу сказав, що у нас форс-мажор. І «безпека» тут же прийняла рішення, що вони це усунуть, бо це не комерційне питання, а питання безпеки. Протягом цього ж дня там вже ніде не було «Газпрому», - розказав Резніков.
За його словами, ще на початку підготовки він одразу сказав УЄФА: «Хлопці, при всій повазі, в міському публічному просторі не може висіти реклама цього вашого спонсора («Газпрому», - ред.). Тому що це одразу викличе реакцію в суспільстві. Як би ви нас не вмовляли, ці логотипи будуть замальовані і заляпані. Ми вас дуже просимо, почніть переговори про те, що цей спонсор не може бути на вулицях Києва. Вони сказали, що домовились і знайшли рішення».
«Коли ми робили публічну заяву від імені міста, що на вулицях міста «Газпрому» не буде, ми нікого не обманули і нікого не підвели. Бо нам це обіцяла УЄФА. Але при цьому в телевізійній трансляції, на квитках і на стадіоні лого «Газпрому» мало бути, бо це внутрішня територія УЄФА на момент проведення матчу, ми туди не втручаємося. На плакатах, надрукованих і розклеєних за два тижні, були представлені всі спонсори, крім «Газпрому». Тому коли ми вранці побачили, що на майданчику з міні-футболу з'явився «Газпром», для нас це було реально несподіванкою», - пояснив Резніков.
Детальніше читайте в інтерв’ю «Главкома»: Олексій Резніков: «Номер за 200 тис. під час фіналу Ліги чемпіонів у Києві» - це провокація росіян
Коментарі — 0