Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Київські мурали потрапили на етикетки мінеральної води (фото)

    • Розсилка
    Мурал «Відродження» на Андріївському узвозі зображено на етикетці води - Київські мурали потрапили на етикетки мінеральної води (фото)
    Мурал «Відродження» на Андріївському узвозі зображено на етикетці води

    Київ використовує всі можливості, щоб показати туристичну привабливість міста

    З початку жовтня у продаж надійшло 10 мільйонів пляшок мінеральної води з етикетками, на яких зображені мурали трьох найбільших українських туристичних центрів – Києва, Одеси та Львова. Спільний проект Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації та відомого виробника мінеральної води спрямований на популяризацію стріт-арту і туристичного бренду столиці та міст-мільйонників.

    Для сюжету «Міста України» були обрані по три мурали з кожного міста. Київ представлений такими муралами: «Відродження» на Андріївському узвозі, «Паперові літачки» на вулиці Антоновича, 48-А та «Дівчинка в маминих туфлях» на вулиці Туполєва, 3. На зворотній стороні етикетки зображені туристичні логотипи міст.


    12_42

    «Місто використовує всі можливості, щоб показати туристичну привабливість Києва якомога ширшій аудиторії, – зазначає заступник голови КМДА Вячеслав Непоп. – Фотографії із зображеннями Лаври чи Батьківщини-матері знають усі. Але Київ – динамічне місто, воно постійно змінюється і розвивається як сучасний європейський мегаполіс. Мурали – вже не диковинка, а органічна частина нашого міста, туристична атракція, яку показують на рівні з класичними архітектурними пам’ятниками».

    Начальник Управління туризму та промоцій КМДА Антон Тараненко зазначив, що проект нічого не коштує місту, але охоплює мільйони потенційних туристів.

    «Знаємо із досвіду, що знімки та відео із зображенням столичних муралів на пляшках води будуть викладені у соціальні мережі. Розміщення пляшок на полицях магазинів покаже київські мурали великій кількості покупців. Ці три картини у буквальному сенсі стануть знаменитими і впевнено увійдуть в «обов’язкові» туристичні маршрути», – прогнозує Тараненко.

    Популяризація міста на етикетках – не перший експеримент міської влади. У 2016 році місто вже співпрацювало із бізнесом, розмістивши зображення столиці на 100 000 пляшок ігристого напою.

    Як повідомлялося, навколо мурала на станції метро «Осокорки» в Києві розгорівся скандал

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ