Об’єднана авіабудівельна корпорація РФ і далі займатиметься воєнною продукцією
Цивільна авіація отримає лише 25% фінансування
В зв’язку із західними санкціями щодо ВПК РФ Об’єднана авіабудівельна корпорація (ОАК) і далі буде займатися менш прибутковими замовленнями для військової сфери, при цьому менше уваги зосереджуючи на цивільній авіації.
Про це повідомляє видання «Коммерсантъ».
Протягом трьох наступних років 2/3 інвестицій на суму в 403 млрд рублів підуть саме на військове авіабудування.
ОАК в 2017 році поставила за кордон 94 бойових літаки, тим самим обійшовши по об’ємах, як Boeing, так і Lockheed Martin. Головні прибутки в 2017 році показали саме військові структури ОАК – «Сухой», «Иркут» та РСК МиГ, які заробили по 3-4 млрд рублів чистих прибутків.
Як наслідок, основні зусилля ОАК в наступні роки будуть зосереджені на роботі над модернізованою версією Ту-160, Су-35, ПАК ФА/Су-57 та ПАК ДА на заміну Ту-160.
У військово-транспортній авіації ключовими проектами будуть Ил-112 та «проект 476». Лише 25% фінансування отримають проекти цивільної авіації – МС-21, Ил-114, російсько-китайський широкофюзеляжний літак та Sukhoi Superjet.
Раніше повідомлялося, що Москва почне постачання режиму Башара Асада системи ППО С-300.
Коментарі — 0