Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Телеканал «Руставі-2», журналіст якого облаяв Путіна в прямому ефірі, виставлений на продаж

    • Розсилка
    Телеканал «Руставі-2», журналіст якого облаяв Путіна в прямому ефірі, виставлений на продаж

    Власник готовий продати телеканал будь-якому охочому, крім Саакашвілі

    У Грузії власник однієї з найпопулярніших і найвпливовіших телекомпаній «Руставі-2» бізнесмен Кібар Халваші заявив, що готовий продати телеканал будь-якому охочому, крім колишнього президента Михайла Саакашвілі.

    Про це йдеться у заяві, опублікованій на сайті телеканалу.

    Халваші підкреслив, що компанія буде продана за правилом прозорого конкурсу тому, хто заплатить найвищу ціну.

    «На жаль, мої фінансові можливості недостатні для того, щоб вивести телекомпанію з глибокої фінансової кризи, тому я прийняв рішення про продаж телекомпанії і готовий до переговорів із будь-якою зацікавленою особою», — зазначив бізнесмен.

    Водночас, він додав, що єдиний, із ким не буде переговорів, — Михайло Саакашвілі.

    За даними Халваші, який вступив у права власника грузинського телеканалу в липні, борг Руставі-2 становить 70 млн ларі (понад $24 млн), майже третина якого (27 млн ларі) — заборгованість перед державою.

    Кібар Халваші підкреслив, що компанія знаходиться в катастрофічному стані і «заборгувала практично всім, починаючи від водорозподільної компанії і закінчуючи американською компанією, яка проводить екзит-поли».

    Охочі придбати «Руставі-2» мають в найближчі дні публічно оголосити про намір купівлі і внести на спеціальний рахунок 1 мільйон доларів для підтвердження своїх намірів. У разі невдачі в конкурсі, цю суму повернуть заявнику.

    Опозиційна телекомпанія «Руставі-2» останніми роками була головним критиком проросійської, на думку опозиціонерів, політики грузинської влади і особисто мільярдера Іванішвілі.

    Як повідомлялося, у Грузії звільнили гендиректора телеканалу, ведучий якого обматюкав Путіна. Це сталося 17 липня, відразу ж після того, як власником телеканалу знову став бізнесмен Кібар Халваші.

    Після відставки він заявив про політичні причини свого звільнення, підкресливши, що голова МЗС Росії Сергій Лавров і президент Росії Володимир Путін «вимагали» закрити телеканал.

    Нагадаємо, 7 липня ведучий грузинського телеканалу «Руставі-2» Георгій Габунія розпочав свою авторську програму «Постскриптум» із звернення до президента Росії Володимира Путіна. Він довго обкладав президента РФ російським матом.

    Після цього біля будівлі телекомпанії зібралася акція протесту, деякі з присутніх закликали громити телеканал.

    «Руставі-2» тимчасово припиняв мовлення після погроз про вторгнення та погром з боку мітингувальників.

    Наприкінці липня стало відоио, що грузинський журналіст Георгій Габунія, якого на два місяці відсторонили від роботи за образи президента РФ Володимира Путіна в прямому ефірі, зможе повернутися до роботи.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ