Twitter відкриває інформацію про замовників політичної реклами

Twitter відкриває інформацію про замовників політичної реклами

Користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт

Соціальна мережа Twitter розробила інструмент, завдяки якому можна буде з’яcувати, хто розмістив рекламне оголошення.

Поки він працюватиме лише щодо політичної реклами в США, але надалі завдяки йому можна буде перевірити будь-яке оголошення, говориться в заяві, опублікованій у блозі соцмережі.

Зайшовши на спеціально створену інтернет-сторінку, користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця.

Якщо йдеться про політичну рекламу, то з’являються додаткові дані, включно із сумою, витраченою на її розміщення, а також інформація про те, яка цільова аудиторія повідомлення.

Як відомо, раніше Twitter заблокував близько 200 акаунтів, пов’язаних із, як стверджується, втручанням Росії в американські вибори.

Нагадаємо, соціальна мережа Facebook збирається скасувати заборону на рекламу криптовалют.

Читайте також статтю: Facebook контролює, Facebook контролюють

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: