Отримавши платіжки, кияни пригадали ненормативну лексику
Відкриваючи14.12.2015 року друге засідання постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу
Відкриваючи14.12.2015 року друге засідання постійної комісії Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу, я зауважив, що присутні мають думати про інтереси киян, які сьогодні обурені втричі завищеними сумами за опалення в платіжках.
Сьогодні кожен, отримавши платіжки, був надзвичайно здивований. Здивування іноді переходило в ненормативну лексику, яка значно «збагачувала» й так багату українську мову.
На засіданні комісії були присутні, крім депутатів Киівради, представників КМДА, громадськості й журналістів, ще й керівники компаній-монополістів: Київгазу, Київводоканалу та Київенерго.
Я впевнений, що у київської громади є всі важелі для спільного вирішення проблем міста. А проблем вистачає: обурені громадяни звертаються з листами, в яких запитують, чому й досі їм нараховують за нормативами 16 з лишнім гривень за квадратний метр, якщо вже встановлено внутрішньобудинкові лічильники тепла?
Комісія працювала й працюватиме у відкритому режимі. У нас немає закритих засідань. У нас немає секретів від киян, які нас направили на роботу в Київраду для захисту власних інтересів. Тому всі присутні на комісії повинні безумовно думати про те, як зробити життя киян кращим, комфортнішим, зручнішим, дешевшим.
Заступник технічного директора ПАТ «Київенерго» Григорій Саєнко запевнив, що в грудні буде здійснено перерахунок і всім киянам, які переплатили за тепло, кошти буде враховано в платіжках, які вони отримають у січні. А нарахування за старими нормативами він пояснив тим, що внутрішньобудинкові лічильники тепла можна прийняти в експлуатацію тільки після випробування, яке, у свою чергу, можливе тільки в опалювальний сезон. Тому не дивлячись на те, що протягом року встановили 3000 лічильників, далеко не всі з них прийняли в експлуатацію.
Члени комісії вказали представникові монополіста на відсутність на сайті ПАТ «Київенерго» достатньої інформації та прийшли до висновку, що інформувати киян про графік встановлення лічильників та особливості розрахунків за тепло треба навіть на дошках оголошень — у кожному під’їзді, щоб не викликати обурення киян.
Источник: Facebook
Коментарі — 0